Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Juvelia? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig.. Tenker på mennenes juveler når jeg hører det:-/

Da er det ditt hode det er noe galt med. Hva tenker du hvis jeg sier frø? Slim? Pølse? Uff.. Noen er så umodneAnonymous poster hash: 7def6...524
Beklager, men det var nå de assosiasjonene som dukket opp. Hadde jeg møtt noen med navnet hadde jeg ikke kommentert det, men lurt på bakgrunnen. Slim og pølse fra frø?? Der klarer ikke jeg å se sammenhengen. Frø assosierer jeg med blomster og mat.
Oi, er du treg?

Anonymous poster hash: 7def6...524

Oi, er du ufin? Slutt å skap kvalme der det ikke trengs.

Anonymous poster hash: b0bf3...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig.. Tenker på mennenes juveler når jeg hører det:-/

Da er det ditt hode det er noe galt med. Hva tenker du hvis jeg sier frø? Slim? Pølse? Uff.. Noen er så umodneAnonymous poster hash: 7def6...524

Beklager, men det var nå de assosiasjonene som dukket opp. Hadde jeg møtt noen med navnet hadde jeg ikke kommentert det, men lurt på bakgrunnen. Slim og pølse fra frø?? Der klarer ikke jeg å se sammenhengen. Frø assosierer jeg med blomster og mat.

Oi, er du treg?Anonymous poster hash: 7def6...524
Jepp, tydeligvis. Tidlig på morgenen enda:-p Skjønner nå hva du mente, men fortsatt nei, assosierer ikke slim og pølse med noe seksuelt uten noe kontekst. Og nei, vet ikke hvorfor jeg fikk de assosiasjonene med Juvelia når det bare er snakk om et navn uten noen annen kontekst, men det var nå en gang så.
Skrevet

Du milde måne

Anonymous poster hash: bac90...b0d

Ja, Milde Måne var vakkert :)

Anonymous poster hash: 59965...959

Skrevet

Like fint som

Rubinia

Diamantiana

Gull

Glitter

Stas

:D

Men for å få en fjong på de tre siste på listen så er jo det så klart Gullia(n),Glitria(n) og Stasia(n) :P

Anonymous poster hash: 4b3f5...61a

Hehe, min oldefar het faktisk Stasius...

Anonymous poster hash: ea4a9...e29

Skrevet

Analia er myye finere...

Anonymous poster hash: 2575b...454

Skrevet

Kanskje du heller kan kalle henne Diamant eller Bling Bling.  Seriøst høres det hjemmesnekret ut og det skriker sosialt tilfelle og/eller ung mor lang vei. 

Anonymous poster hash: b5acf...64a
Skrevet

Fordommene hagler, ser for meg en veldig ung enslig mor med bleika hår, oransje hud og en liten veskehund med "diamant"halsbånd.

Eller en bælfeit ufør mamma fra en av byens virkelig ressurssvake familier hvor absolutt alle røyker, drikker hjemmebrent, sliter psykisk og lever på fritert mat i store mengder.

Anonymous poster hash: 2e3ac...7c0
Skrevet

Oj, for en respons. Så at det var en del andre navnetråder her i går, så kom jeg til å tenke på dette navnet. Veit om ei som har kalt jenta si Juvelia, og jeg har alltid syns at det er er forferdelig navn siden jeg hørte det. Er det lov å synes litt synd på den lille jenta? Hun er vel snart et år tror jeg.

Anonymous poster hash: 56181...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...