Gå til innhold

Helt betatt av banksjefen !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å få han ut av hodet . Utrolig deilig mann ...

Anonymous poster hash: 9a2a9...f6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

i vegårshei sparebank eller? Han har jeg prøvd :P

Anonymous poster hash: 52183...a27
Skrevet

:) :) Nei !

Vil ikke si hvor :) Men trur aldri jeg har synes at en manne er så flott ! Han er sikkert 20 år eldre enn meg selv , men fysøren og hvor deilig jeg synes han er .

Blir litt flau her .. Gud , gi meg styrke ! Er det greit å ha sånna følelser når man er gift ? Tenker mye på han og jeg kan da ikke være forelsket ? Forelsket som en gift flerbarnsmamma ?

Jeg vil jo aldri tenke på noe mer , men bare tanken på han får det til å krible i magen ..

HI

Anonymous poster hash: 9a2a9...f6d
Skrevet

Det må være en plass langt sør i Trøndelag. Du er 20, han er 40 og ser ut som han er 25 :-) Lykke til! 

Anonymous poster hash: 22a43...0bb
Skrevet

:) :) Jeg kjenner også en utrolig delilig banksjef på sikkert 49 år ... mmmmmm

Anonymous poster hash: ac32d...8cb
Skrevet

Tipper du bor i Trondheim jeg😉

Anonymous poster hash: e6d95...d70

Skrevet

Jeg sitter her og lurer på hvordan man får så tett kontakt med banksjefen..

Anonymous poster hash: 5edad...6bd

Skrevet

Jeg kjenner også en banksjef som er veldig kjekk ;)

I et annet fylke enn noen av de som er nevnt til nå - så det finnes tydeligvis flere av dem ;)

Han jeg vet om er singel :P

Anonymous poster hash: 23481...75b
Skrevet

Har hatt flere møter med en banksjef fordi jeg driver et selskap :) Ja , min banksjef kunne jeg spist opp ! Han er lekker . Desverre , så er han gift ! Men jeg vet at han liker meg også :) Det er noe intenst mellom oss som jeg ikke kan forklare . Vi går aldri over streken ! Ikke noe flørt heller ! Men det er noe der .. Lederen i avdelingen som også har vært med noen ganger merket det på siste møtet! Hun likte det ikke og prøvde å holde meg litt utenfor :) Men , når han ringer meg snakker vi som om vi har kjent hverandre i mange år ... 

Skrevet

Og jeg som trodde banksjefer var humørløse, tørre, bleke pinner i dress.

Anonymous poster hash: ee7b2...d2f
Skrevet

Har hatt flere møter med en banksjef fordi jeg driver et selskap :) Ja , min banksjef kunne jeg spist opp ! Han er lekker . Desverre , så er han gift ! Men jeg vet at han liker meg også :) Det er noe intenst mellom oss som jeg ikke kan forklare . Vi går aldri over streken ! Ikke noe flørt heller ! Men det er noe der .. Lederen i avdelingen som også har vært med noen ganger merket det på siste møtet! Hun likte det ikke og prøvde å holde meg litt utenfor :) Men , når han ringer meg snakker vi som om vi har kjent hverandre i mange år ...

sorry, men dette høres ut som en amerikansk stalker film. "Han elsket meg men kan ikke vise det og de andre prøvet å holde oss fra hverandre! "

Skrevet

Dette blir flaut å tenke tilbake på når du er ute av forelskabobla...;)

Anonymous poster hash: c26ae...196

Skrevet

i vegårshei sparebank eller? Han har jeg prøvd :P

Anonymous poster hash: 52183...a27

Hah! Nå tror jeg virkelig du driver gjøn med oss her ...

Jeg har vært på togstasjonen i Vegårshei. I Vegårshei er det ingenting!!! Lurer fælt på hvor de har gjemt en Sparebank med en kjekk sjef :D

Hi: hva med å troppe opp i "sexy bankraner"-kostyme og forføre ham? :)

Skrevet

Er det Frode fra Farmen du sikler etter? Han er vel banksjef....

Anonymous poster hash: 7c133...77f
Skrevet

I dag fikk jeg en mail av banksjefen igjen .. NÅ føler jeg meg forelsket .. Ånei :( 

Hvordan glemme han ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...