Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Klarer ikke å få han ut av hodet . Utrolig deilig mann ... Anonymous poster hash: 9a2a9...f6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 i vegårshei sparebank eller? Han har jeg prøvd Anonymous poster hash: 52183...a27
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 :) Nei ! Vil ikke si hvor Men trur aldri jeg har synes at en manne er så flott ! Han er sikkert 20 år eldre enn meg selv , men fysøren og hvor deilig jeg synes han er . Blir litt flau her .. Gud , gi meg styrke ! Er det greit å ha sånna følelser når man er gift ? Tenker mye på han og jeg kan da ikke være forelsket ? Forelsket som en gift flerbarnsmamma ? Jeg vil jo aldri tenke på noe mer , men bare tanken på han får det til å krible i magen .. HI Anonymous poster hash: 9a2a9...f6d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Det må være en plass langt sør i Trøndelag. Du er 20, han er 40 og ser ut som han er 25 :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 22a43...0bb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 :) Jeg kjenner også en utrolig delilig banksjef på sikkert 49 år ... mmmmmm Anonymous poster hash: ac32d...8cb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Tipper du bor i Trondheim jeg😉 Anonymous poster hash: e6d95...d70
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Jeg sitter her og lurer på hvordan man får så tett kontakt med banksjefen.. Anonymous poster hash: 5edad...6bd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjenner også en banksjef som er veldig kjekk I et annet fylke enn noen av de som er nevnt til nå - så det finnes tydeligvis flere av dem Han jeg vet om er singel Anonymous poster hash: 23481...75b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Har hatt flere møter med en banksjef fordi jeg driver et selskap Ja , min banksjef kunne jeg spist opp ! Han er lekker . Desverre , så er han gift ! Men jeg vet at han liker meg også Det er noe intenst mellom oss som jeg ikke kan forklare . Vi går aldri over streken ! Ikke noe flørt heller ! Men det er noe der .. Lederen i avdelingen som også har vært med noen ganger merket det på siste møtet! Hun likte det ikke og prøvde å holde meg litt utenfor Men , når han ringer meg snakker vi som om vi har kjent hverandre i mange år ... Anonymous poster hash: ac32d...8cb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 Og jeg som trodde banksjefer var humørløse, tørre, bleke pinner i dress. Anonymous poster hash: ee7b2...d2f
skjotta Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Har hatt flere møter med en banksjef fordi jeg driver et selskap Ja , min banksjef kunne jeg spist opp ! Han er lekker . Desverre , så er han gift ! Men jeg vet at han liker meg også Det er noe intenst mellom oss som jeg ikke kan forklare . Vi går aldri over streken ! Ikke noe flørt heller ! Men det er noe der .. Lederen i avdelingen som også har vært med noen ganger merket det på siste møtet! Hun likte det ikke og prøvde å holde meg litt utenfor Men , når han ringer meg snakker vi som om vi har kjent hverandre i mange år ... Anonymous poster hash: ac32d...8cb sorry, men dette høres ut som en amerikansk stalker film. "Han elsket meg men kan ikke vise det og de andre prøvet å holde oss fra hverandre! "
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #13 Skrevet 25. januar 2015 Har hatt flere møter med en banksjef fordi jeg driver et selskap Ja , min banksjef kunne jeg spist opp ! Han er lekker . Desverre , så er han gift ! Men jeg vet at han liker meg også Det er noe intenst mellom oss som jeg ikke kan forklare . Vi går aldri over streken ! Ikke noe flørt heller ! Men det er noe der .. Lederen i avdelingen som også har vært med noen ganger merket det på siste møtet! Hun likte det ikke og prøvde å holde meg litt utenfor Men , når han ringer meg snakker vi som om vi har kjent hverandre i mange år ... Anonymous poster hash: ac32d...8cb Dette blir flaut å tenke tilbake på når du er ute av forelskabobla... Anonymous poster hash: c26ae...196
MammantilNurket Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 i vegårshei sparebank eller? Han har jeg prøvd Anonymous poster hash: 52183...a27 Hah! Nå tror jeg virkelig du driver gjøn med oss her ... Jeg har vært på togstasjonen i Vegårshei. I Vegårshei er det ingenting!!! Lurer fælt på hvor de har gjemt en Sparebank med en kjekk sjef Hi: hva med å troppe opp i "sexy bankraner"-kostyme og forføre ham?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #15 Skrevet 25. januar 2015 Er det Frode fra Farmen du sikler etter? Han er vel banksjef.... Anonymous poster hash: 7c133...77f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #16 Skrevet 27. januar 2015 I dag fikk jeg en mail av banksjefen igjen .. NÅ føler jeg meg forelsket .. Ånei Hvordan glemme han ? Anonymous poster hash: ac32d...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå