FirstAidKit Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Noen som kan fortelle meg hva de nye tex-mex-restaurantene i Oslo heter? Husker neimen ikke, men der skal ha dukket opp en del de siste årene. På forhånd takk
Soon to be mum Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Det er en som heter Taqueria på nye Paleet, og så har du selvsagt klassikeren Mucho Mas på Grünerløkka. Det er noe som heter Taco Republica også, men litt usikker på hvor den ligger. Det kan du sikkert google deg til tenker jeg. Det var det jeg kom på i farten.
Blondzilla Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Noen som kan fortelle meg hva de nye tex-mex-restaurantene i Oslo heter? Husker neimen ikke, men der skal ha dukket opp en del de siste årene. På forhånd takk Taco republica i Torggata Tijuana Grunerløkka Mucho mas Grunerløkka Også er det et på Paleet midt i sentrum
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 De fleste nye er ikke tex-mex, men rene meksikanske steder. Taco Republicca og Taqueria og Tijuana i hvert fall. Mucho Mas er gammelt og oppskrytt. Anonymous poster hash: ff87a...1d3
FirstAidKit Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2015 Mucho Mas har vi spist på mange ganger. Taco Republica har jeg lest om! Er det bra?
Blondzilla Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Tijuana har jeg vært noen ganger, synes det var veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Er det ikke et sted som heter Habanero også tro? Anonymous poster hash: 650d5...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå