Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 når et ivf forsøk er blitt avbrutt og du slutter med medisiner, kommer el av seg selv da? er da sjangsen der for å bli gravid selv? Anonymous poster hash: b60bf...80e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 ingen? Anonymous poster hash: b60bf...80e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Eggløsningen kommer av seg selv, så knall i vei! Anonymous poster hash: 775cb...154
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ble avbrutt pga overstimulering og fikk beskjed om å bruke kondom en stund, husker ikke hvor lenge. Dette var fordi jeg hadde veldig mange modne egg og kunne risikert at for mange av dem ble befruktet. Anonymous poster hash: ec9d8...ebe
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ble avbrutt pga overstimulering og fikk beskjed om å bruke kondom en stund, husker ikke hvor lenge. Dette var fordi jeg hadde veldig mange modne egg og kunne risikert at for mange av dem ble befruktet. Anonymous poster hash: ec9d8...ebe Da hadde ikke jeg tatt noen sjanse ihvertfall. Selv om ønsket om barn er veldig stort, så er det ikke greit å risikere noe når du har mange modne egg. Det er ikke for ingenting de ber dere bruke kondom. Tvillinger hadde vært tøft nok, men når det KAN løsne mange egg gambler man med helsen om man ikke følger legens råd. Har selv vært prøver og snakker av erfaring. Har pga alder fått satt inn to egg ved hvert innsett ( bortsett fra et ) og ble gravid med tvillinger, men mistet den ene tidlig. Var ille nok og holdt på å gå helt galt. Heldigvis gjorde det ikke det.
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Oj, jeg ser jeg har svart på et annet innlegg her. Beklager!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Oj, jeg ser jeg har svart på et annet innlegg her. Beklager! Hehe jeg tok ikke sjansen heller, men må innrømme at det fristet veldig. Anonymous poster hash: ec9d8...ebe
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Oj, jeg ser jeg har svart på et annet innlegg her. Beklager! Hehe jeg tok ikke sjansen heller, men må innrømme at det fristet veldig. Anonymous poster hash: ec9d8...ebe Skjønner den! Men godt du tok til fornuft Lykke til neste gang!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Må du betale for nytt forsøk? Anonymous poster hash: 2ffef...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå