Gå til innhold

Bare en uke mellom mens og eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde veldig rar mensen, den varte like lenge som vanlig, men jeg hadde ingen smerter (pleier alltid å ha sinnsykt vondt) og mengden var myyye mindre. Umiddelbart etter at jeg var ferdig med å blø(etter 6 dager) fikk jeg en slags svie og ubehag nederst i magen som mensmurringer eller mulig eggløsningssmerter og utfloden var helt blank og det kom masse, og den var veldig seig (trakk seg dårlig inn i papiret) Nesten som eggløsningsutflod, bare at da pleier utfloden å være mer blakket i fargen, ikke gjennomsiktig. Noen som har erfart lignende? Nå er det en uke siden mensen var ferdig, og jeg begynner å få kviser i panna... (!) pleier aldri å få det før noen dager før mensen..... Kan dette være eggløsningsrelatert?

Anonymous poster hash: 600c1...a75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten hormonforstyrrelse, ingen kvinne i verden går gjennom livet uten å opplevd det en og annen gang.

Anonymous poster hash: d677a...072

Skrevet

En liten hormonforstyrrelse, ingen kvinne i verden går gjennom livet uten å opplevd det en og annen gang.

Anonymous poster hash: d677a...072

Aha. :P Syntes det var så rart hele forløpet, ingenting føles som det pleier, og jeg har hatt veldig regelmessig syklus (pluss-minus 2 dager) det siste året. Pleier å kjenne eggløsningen ganske så godt, men nå var det mer diffust, også det at mensen var så annerledes. Håper det stabiliserer seg raskt igjen. Hi

Anonymous poster hash: 600c1...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...