frøken alexandra Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Kan dere anbefale fottøy? Har så vidt startet i jobb på sykehus og merker at jeg må ha veldig gode sko. Men jeg har lite peiling på slikt, de fleste på jobb går i fancy sandaler, men jeg kunne tenkt meg et par gode joggesko noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Asics kayano:-) Anonymous poster hash: eaff6...47f
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Eg svergar til sandalar, blir svett i sko. Hvilke som er best kjem an på foten, ein må prøve enten ein vel sandalar eller sko. Velger du sko bør du sjå på dei med mest lufting.
Maleficent Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Har Nike joggesko nå på vinteren og Spotec sandaler på sommeren. Du må bare prøve deg frem og finne ut hva som passer dine føtter best.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Kommer an på hva du jobber med. Jeg er tannlege, og under studiene fikk vi streng beskjed om ikke å bruke sandaler pga fare for stikkskader. Jobber du med sprøyter, skalpeller eller andre skarpe objekter bør du ha heldekkende fottøy. Anonymous poster hash: 8dbdc...018
frøken alexandra Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2015 ja kan jo nevne at jeg jobber på operasjon, så vi er jo helt klart "utsatt" for skalpeller, sprøytespisser og lignende, i tillegg til mye blodsøl - er vel egentlig sistnevnte som gjør at jeg ikke vil gå med sandaler
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Bruker Nike joggesko. Har noen som ikke er så polstret. Anonymous poster hash: 76094...4fd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Bruker Nike air pegasus. Modellen har god demping. Jeg har til tider smerter under føttene så jeg bruker spesialsåler som er laget etter mine fotavtrykk. Anonymous poster hash: 72576...cc3
honningtre Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Nike her også. Rosa. Jeg liker at det er litt farge på Sandaler eller sko er en smakssak (hvis ikke du jobber på operasjonsstue. Da må du ha heldekkende sko). Uansett hva du velger, skal du velge sko som har hælkappe eller rem bak hælen. Det var veldig strengt da jeg tok sykepleien/jordmor. Husk at det kan bli fatalt dersom du har en pasient i armene dine og du sklir ut av skoene/sandalene!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Jobber i akuttmedisin/Anestesi og plutselig må vi beinfly avgårde på noe akutt. Bruker derfor alltid joggesko. Gjerne ecco. Anonymous poster hash: a23f2...f97
Følelsesvims Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Bare husk at alt av sko må enten tåle en runde med Virkon/maskinvask, eller så må du være forberedt på å hive skoene hvis du får søl på dem. Syndes mye akkurat her, men sko kan fort bli ei smittebombe. Og særlig på operasjon, hvor det jo er en viss risiko for søl og gris, bør de tåle (hard) vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå