Gå til innhold

Planlegge innredning bad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp badet, men jeg sliter litt med innredning. Eller lettere sagt plassering av innredning.

Vask og dusj må være på samme vegg som er 311 cm.

Vi har veldig lyst på stor dusj, helst 120x120 hjørnekabinett som er buet foran.

Men den innredningen jeg har lyst på er kun i 120 cm bredde, og med et høyskap på 40 cm på hver side tar jo innredningen 2 meter. Vi kan gå for kun et høyskap ved innredningen men da blir det jo ikke symmetrisk.

Vil det se rart ut?

Eller så kan vi ha 100x100 cm dusj å da ha 11 cm mellom høyskap og dusj. Er det for lite mellomrom?

 

Anonymous poster hash: bb927...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett flere bad med bare ett høyskap på ene siden, og det synes jeg ser veldig bra ut. Tenker at å ha et høyskap på hver side PLUSS et dusjkabinett ved siden av det ene høyskapet kan det fort føles veldig overlesset og trangt. Så jeg ville gått for høyskap på ene siden og dusjkabinettet på andre siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...