Gå til innhold

vekt og selvbilde - slites i to


Anbefalte innlegg

Skrevet

kort oppsummert om meg

mamma til to, snart 30, har gått opp en del de siste åra, er ikke direkte feit, men har sett bedre ut for å si det sånn. 

nå slites jeg så veldig mellom å gi meg i gang med en livstilsendring eller om jeg skal lære meg å være fornøyd med den jeg er. har alltid slitt med selvtillitten og selvbildet, vil jeg bli "lykkeligere" av å gå ned noen kg og dermed leve opp til hvordan jeg pr dags dato syns jeg bør se ut, eller bør jeg jobbe med meg selv og heller lære meg å bli fornøyd med den kroppen jeg har. kan også legge til at jeg har en alvorlig stoffskiftesykdom som legene finner vanskelig å regulere, så jeg synes det er ekstra vanskelig å gå ned når kroppen min jobber "imot" meg..

dagens lille frustrasjon :( 



Anonymous poster hash: 08ff7...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...