Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 kort oppsummert om meg mamma til to, snart 30, har gått opp en del de siste åra, er ikke direkte feit, men har sett bedre ut for å si det sånn. nå slites jeg så veldig mellom å gi meg i gang med en livstilsendring eller om jeg skal lære meg å være fornøyd med den jeg er. har alltid slitt med selvtillitten og selvbildet, vil jeg bli "lykkeligere" av å gå ned noen kg og dermed leve opp til hvordan jeg pr dags dato syns jeg bør se ut, eller bør jeg jobbe med meg selv og heller lære meg å bli fornøyd med den kroppen jeg har. kan også legge til at jeg har en alvorlig stoffskiftesykdom som legene finner vanskelig å regulere, så jeg synes det er ekstra vanskelig å gå ned når kroppen min jobber "imot" meg.. dagens lille frustrasjon Anonymous poster hash: 08ff7...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå