Gå til innhold

vekt og selvbilde - slites i to

Anbefalte innlegg

Skrevet

kort oppsummert om meg

mamma til to, snart 30, har gått opp en del de siste åra, er ikke direkte feit, men har sett bedre ut for å si det sånn. 

nå slites jeg så veldig mellom å gi meg i gang med en livstilsendring eller om jeg skal lære meg å være fornøyd med den jeg er. har alltid slitt med selvtillitten og selvbildet, vil jeg bli "lykkeligere" av å gå ned noen kg og dermed leve opp til hvordan jeg pr dags dato syns jeg bør se ut, eller bør jeg jobbe med meg selv og heller lære meg å bli fornøyd med den kroppen jeg har. kan også legge til at jeg har en alvorlig stoffskiftesykdom som legene finner vanskelig å regulere, så jeg synes det er ekstra vanskelig å gå ned når kroppen min jobber "imot" meg..

dagens lille frustrasjon :( 

Anonymous poster hash: 08ff7...482
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. Jeg ville jobbet med å spise mat som er BRA for kroppen, som gir energi og som man føler seg vel med, som dekker alt hva kroppen trenger av næringstoffer, vitaminer, mineraler og fettsyrer. Og begynt å bevege meg mer fordi det er bra for helsen, for hjertet, for mobiliteten, for å motvirke depresjon, bedre nattesøvn, for et godt og langt liv! .... Så kommer nok resten av seg selv :)

Anonymous poster hash: 7d5de...f2a

Skrevet

Ingen av delene. Jeg ville jobbet med å spise mat som er BRA for kroppen, som gir energi og som man føler seg vel med, som dekker alt hva kroppen trenger av næringstoffer, vitaminer, mineraler og fettsyrer. Og begynt å bevege meg mer fordi det er bra for helsen, for hjertet, for mobiliteten, for å motvirke depresjon, bedre nattesøvn, for et godt og langt liv! .... Så kommer nok resten av seg selv :)

Anonymous poster hash: 7d5de...f2a

What she said!!

Anonymous poster hash: c7e44...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...