Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Noen som vet om noen typer allergitabletter man kan ta når man går gravid? Fikk vite at cyrtec ikke er mulig, så da må jeg jo finne noe annet.! Finnes det? Anonymous poster hash: 42f59...f2c
♠️SparEss♠️ Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Polaramin skal være helt trygg. Ingen fosterskadlige effekter påvist. Brukt den selv i mine svangerskap. Tok den på kvelden siden jeg ble litt trøtt av den.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Å du syns det er mye smartere å spørre her inne enn å faktisk ta en kjapp tlf til legen?... Anonymous poster hash: fb88b...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå