Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 At en jente på 12/13 år leker med gutter på 7 år? Anonymous poster hash: 35bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 35bbd...f62
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Så sant den yngste er et barn den eldre er i nær relasjon med (type søsken), så hadde jeg lurt på hva som var "galt" med eldste. Anonymous poster hash: 7a527...ef7
smurfis Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Det virker litt rart, men hva går leken ut på da? Kanskje hun liker små barn..altså på en omsorgsfull måte? Husker jeg likte å leke med fadderbarna mine (skolefadderbarn) på skolen, men det ble jo mer som at jeg passet på dem. Lekte ikke med de på fritiden da.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Kanskje hun er utenfor blandt jevnaldrende, eller har veldig dårlig selvtillit og er litt barnslig for alderenslik at hun ikke tørr å hevde seg blandt de jevnaldrene. Anonymous poster hash: dd848...ef6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Hva skulle være galt i det? Jeg lekte med mange barn i alle aldre da jeg var barn. Anonymous poster hash: 83765...7e3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Kommer an på, egentlig... Hva slags lek er det snakk om? Min 15 åring kan fint leke med barn, men da mer slik en barnepasser leker med barna. Men nabojenta fyller snart 12 år, og hun leker mye med mine gutter på 6 og 8 år. Hun kler seg som en gutt, har bare "typiske gutteleker" som beyblade osv, og hun oppfører seg generelt som en gutt. Syns veldig synd på jenta, egentlig. For hun er aldri sammen med jevngamle jenter, hun henger heller sammen med mine "smågutter". Jentene i klassen sminker seg og er opptatt av å se på gutta, så nabojenta har ikke så mye til felles med dem Ei jente i klassen til 15 åringen min kommer gjerne på døra og spør etter gutta mine. Ikke dattera mi som går i klassen hennes, men småbrødrene. Men hun har en mild hjerneskade og er på stadie med gutta mine, så det er kanskje ikke så rart.. Anonymous poster hash: 74ff6...bb0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Det kommer jo an på mye annet da... Har hun andre jevnaldrende venner? I så fall ser jeg ikke problemet, det er sosialt sterkt å kunne leke med barn i ulike aldre. Men dersom dette er de eneste hun leker med kan det bety at hun henger litt etter sosialt. At hun er guttejente ville jeg ikke tenkt over. Anonymous poster hash: d2348...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå