Gå til innhold

Skyggetest på alle 4 testene ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg får forsette å teste, så får vi se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 973f0...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser strek med farge

Da ser du feil

Anonymous poster hash: cbd21...5d4

"Da ser du feil"?

Hva vet du om det, O Vise?

Anonymous poster hash: 73892...8a1

Skrevet

Jeg ser strek med farge

Da ser du feil

Nope
Skrevet

Er det mulig å ta så dårlige bilder av en test? Legg testen på hvitt underlag og ha lys over testen, ikke bak.

Anonymous poster hash: c5096...47f
Skrevet

Skal gjøre det neste gang..

Skrevet

Jeg veeet jeg ikke burde teste så tidlig, men klare ikke heilt å la være. Har tatt en ny. Åjada, fortsatt *noe* der. Om det e en strek/skyggestrek vet jeg ikke :o

post-42-73132_thumb.jpg

Skrevet

Jeg ser svaaake streker på alle de tre første bildene, skjønner ikke hvordan dere andre ikke ser de? De er jo der.. Om det er strek som hadde vært der uansett eller om det er fordi hun er gravid, det vet jeg ikke. Men jeg ser de.

Hi, var vanskelig å se på de første, men det siste bildet ser det ut som det er en fargesterk.

Skummelt å teste så tidlig, går jo veldig ofte feil.. Krysser fingerene for deg, den så positiv ut, blir nok litt sterkere hver dag.

Anonymous poster hash: 5f100...884

Skrevet

Takk for svar, ja jeg vet jeg ikke burde teste så tidlig, men er ikke alltid så lett :S jeg ser streker på testene mine. Men synes det er vansklig å si om det er farge, den siste innbiler jeg meg at det er farge. Men vet ikke 100 % .

Skrevet

Jeg ser også en svaaak strek på de tre første bildene :-)

Jeg er i samme situasjon som deg, HI, mange symptomer på graviditet. Venter mensen på tirsdag. Måtte teste i dag likevel, greide ikke å la være. I motsetning til deg fikk jeg kun en strek, ikke no' tvil ;-)

Anonymous poster hash: 44d6a...5cc

Skrevet

Ja eg synes det er rart å få 2 streker på alle desse testene om det ikke er noe der. Men det er jo så svaaaakt, jeg får forsette å teste å håpe den blir sterkere.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg ser strek med farge i, spesielt på det siste bildet ditt :) Om du ser i galleriet mitt ser du hvor svak min test var noen dager før ventet mens, og jeg er i uke 24 nå :)

Skrevet

Jeg ser strek med farge

Da ser du feil

"Da ser du feil"?

Fordi det ikke er noen strek der? O' dumme?

Skrevet

Ja eg synes det er rart å få 2 streker på alle desse testene om det ikke er noe der. Men det er jo så svaaaakt, jeg får forsette å teste å håpe den blir sterkere. Anonymous poster hash: 973f0...9a1

Det er ikke rart. Det er fordi alle har en viss mengde hcg i kroppen, ser du lenge og nøye nok vil du i 100% av tilfellene finne en ekstra strek

Skrevet

Jeg ser strek med farge i, spesielt på det siste bildet ditt :) Om du ser i galleriet mitt ser du hvor svak min test var noen dager før ventet mens, og jeg er i uke 24 nå :)

Og jeg har nøyaktig samme strek, og jeg fikk mensen og er ikke gravid :)

Skrevet

Hvordan kan det nesten være en uke til mensen og du har fått svake streker i mange dager?

Når begynte du å teste, 3 dpo?

Sorry, men jeg tror ikke du er gravid, da vill strekene ha blitt sterkere.

Du kan selvsagt være gravid, men det er for tidlig å si utifra di testene du tar nu.

Anonymous poster hash: a58d3...9a9
Skrevet

Jeg ser strek med farge

Da ser du feil

"Da ser du feil"?

Fordi det ikke er noen strek der? O' dumme?

Alle andre ser streken, så kanskje det er du som ser feil?

Skrevet

jeg fikk veldig  klare streker som kom  med  en gang.  var  litt  skeptisk så spurte på apoteket  om  de  kunne  være falsk positiv. fikk  til svar. Dersom streken slår ut  fort   så  harr  du  mye   hormoner i  kroppen,  så  det  kan  jo være at  den  slår  ut  på  det. men  ta  det  rolig.  Her en  periode  testet  eg  og minst  en  gang.  men  ble  skuffet.  Denne  gangen glemte  eg  hele  greien og testet  en uke  etter.  

Lykke  til

Skrevet

Hvordan kan det nesten være en uke til mensen og du har fått svake streker i mange dager?

Når begynte du å teste, 3 dpo?

Sorry, men jeg tror ikke du er gravid, da vill strekene ha blitt sterkere.

Du kan selvsagt være gravid, men det er for tidlig å si utifra di testene du tar nu.

Anonymous poster hash: a58d3...9a9

Det er 5 dager til forventa mens, jeg tok første test faktisk på mandag. Pga jeg føler meg så elendig, ømme pupper og hvit utflod. Tør ikke håpe noe enda, kjem mensen så får jeg prøve igjen:)

Skrevet

Jeg ser streken på alle bilda. Men har du testa om LH testen blir sterker for kvar dag og. Den skal bli kjempe positiv med ein gang du har Ikm.

Anonymous poster hash: a4e3f...e11

Skrevet

Jeg får alltid slike streker på mine uten å være gravid. Da jeg har vært gravid har det vært kjempe tydelige streker. Selv 3 dager før mens.

Anonymous poster hash: fe235...5b1

Skrevet

Jeg ville tippet du er gravid, i og med at det er en skygge der på alle testene som jeg kan se. Da har jeg vippet dataen litt for å se da ;) Har du tester nok er det jo bare å teste i vei :) Ulempen med å teste så tidlig er at man kan bli skuffa, en del mister jo tidlig og vet egentlig ikke at de har vært gravide fordi "mensen" kommer til vanlig tid.

Krysser fingrene for deg, du får holde oss oppdater :)

Anonymous poster hash: 96417...794
Skrevet

Er dette noe nymotens greier? Teste en uke før tiden og med sånne billigtester?

Da jeg var ung så testet jeg riktignok 4 dager over forventet mens. Og med en test som tydelig viste en blå strek.

Anonymous poster hash: 985ca...254

Skrevet

Skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

Jeg har hatt svake streker (sterkere enn dine) flere dager på rad, og jeg var ikke gravid.. så jeg synes dessverre testene dine ser negative ut, men får håpe det bare er for tidlig.

Anonymous poster hash: 6de15...a25
Skrevet

Jeg har hatt svake streker (sterkere enn dine) flere dager på rad, og jeg var ikke gravid.. så jeg synes dessverre testene dine ser negative ut, men får håpe det bare er for tidlig.

Anonymous poster hash: 6de15...a25

Ja, som sagt tør ik håpe noe enda. Får bare vente å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...