Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Hva har vært mest slitsomt? Og utfordrende? Noen tips til en blivende trebarnsmamma med to år mellom hver? Anonymous poster hash: 3e898...55f
X10ne Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har tre og eldste min ble nettopp 5. Mitt råd er å ikke glemme den mellomste. Storesøster er så stor og flink. Lillesøster er så liten og søt. Men hva er hun i midten? Hun virker så stor sammenliknet med babyen, men er på mange områder nesten en baby selv. Tålmodighet er nøkkelen etter min erfaring - noe som dessverre kan være mangelvare med ny baby i hus og lite søvn :-S
Husbygger Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Vi har tre tette, er 2 år mellom våre også. Det mest slitsomme når de var små var at midterste ikke sov rundt før han var 4.5 år!! Men sånn ellers så er jeg enig i at det er viktig å huske på den i midten. At han får litt alene tid med en av dere innimellom. Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 To år mellom hver her også. Synes det er helt greit, ikke noe problem. Egentid med hver av dem er viktig. Lett å behandle dem som "en flokk" når de er så tette. Hvert barn har behov for å bli sett. Anonymous poster hash: 183d4...8c9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jeg fikk tre på 3,5 år. Var rimelig tøft, men alt går. Anonymous poster hash: 0657b...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå