Gå til innhold

Hva blir torsdagskosen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brød med potetsalat og kylling her! Mmmm... Og Pepsi Max:):)

 

Anonymous poster hash: d19a0...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat spist plukkfisk og i kveld blir det sjokoladekake, en meget sunn variant sådan.

 

Anonymous poster hash: 02353...927

Skrevet

Tomatsuppe.

Skrevet

Fruktbiter i vaniljekesam. Steike godt!!



Anonymous poster hash: de909...bf7
Skrevet

Cola, potetgull ☺

...og du tør å kommentere med nick? :o

 

Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5

Skrevet

24gr eventyrsjokolade, pepsi max og bones

Skrevet

1 liten bit troika :)

 

Anonymous poster hash: ccc51...08f

Skrevet

Cola Zero, Pinex og Cosylan :P

Skrevet

Ei skål popcorn 😊😊

Har levd på 1200 kalorier 3 dager nå så det unner jeg meg 😀

 

Anonymous poster hash: 122ee...ed6

Skrevet

Pepsi Max og lab 05. Håper store kjæresten tar seg en tur ut på butikken og ordner noe annet snop etter middagsluren sin, jeg er så sinnsykt premenstruell! Eller menstruell da, og føler jeg fortjener noe digg :P

Skrevet

Ikke en dritt.. :( har ikke noe. Har tørt brød, men æsj. Vil ha GODTERI.

 

Anonymous poster hash: 3b628...118

Skrevet

 

Cola, potetgull ☺

...og du tør å kommentere med nick? :o

 

Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5

Ja hvorfor ikke?

Skrevet

Et glass farris og to striper kvikklunsj (delte den med mannen og da blir det to striper på hver)

 

Anonymous poster hash: da92f...51c

Skrevet

Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok?

Skrevet

Grønn te og muligens litt bachelorskriving, om ånden kommer over meg og babyen sover.

Skrevet

 

 

Cola, potetgull ☺

...og du tør å kommentere med nick? :o

 

Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5

Ja hvorfor ikke?

Fordi du er på dib, og fordi det bare er torsdag!

Var altså ment som fleip. Her hogges alle ned om de ikke lever etter det enkelte mener er rett.

Kos deg med cola og potetgull du. Her ble jeg ikke skikkelig mett av middagen, så jeg slengte nettopp inn et brett med kanelsnurrer. Men jeg er anonym :P

 

Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5

Skrevet

Pepsi Max :)

 

Anonymous poster hash: 19a3d...42f

Skrevet

Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok?

Jeg leser også, Det Alice glemte, herlig bok :)

 

Anonymous poster hash: da92f...51c

Skrevet

Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok?

 

Tenkte å skrive noe lignende :P 

Sitter her og "koser" meg med nesespray og paracet..

Skrevet

Artig å se at noen andre enn meg starter dagens kveldskosinnlegg :-D

Jeg og mannen har hvitvin mens vi står på kjøkkenet å koser oss med

matlaging sammen. Asiatisk wok med laks :-)

 

Anonymous poster hash: ba255...323

Skrevet

Er det vanlig å kose seg med noe hver kveld?



Anonymous poster hash: 0af87...efa
Skrevet

Te og ferskt grovt rundtstykke så blir det vel en prøvesmak på birsdagsbollene når de blir ferdige, må bare begynne først😱

 

Anonymous poster hash: b4d92...62c

Skrevet

Kos mæ me ein tissefaint i kveill tænke æ! 

Sunt og godt!



Anonymous poster hash: de909...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...