Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Brød med potetsalat og kylling her! Mmmm... Og Pepsi Max:) Anonymous poster hash: d19a0...dc1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Har akkurat spist plukkfisk og i kveld blir det sjokoladekake, en meget sunn variant sådan. Anonymous poster hash: 02353...927
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Fruktbiter i vaniljekesam. Steike godt!! Anonymous poster hash: de909...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Cola, potetgull ☺ ...og du tør å kommentere med nick? Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5
IreneUtålmodig Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 24gr eventyrsjokolade, pepsi max og bones
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 1 liten bit troika Anonymous poster hash: ccc51...08f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Ei skål popcorn 😊😊 Har levd på 1200 kalorier 3 dager nå så det unner jeg meg 😀 Anonymous poster hash: 122ee...ed6
Marriet Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Pepsi Max og lab 05. Håper store kjæresten tar seg en tur ut på butikken og ordner noe annet snop etter middagsluren sin, jeg er så sinnsykt premenstruell! Eller menstruell da, og føler jeg fortjener noe digg
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Ikke en dritt.. har ikke noe. Har tørt brød, men æsj. Vil ha GODTERI. Anonymous poster hash: 3b628...118
Mamma_til_2 Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Cola, potetgull ☺...og du tør å kommentere med nick? Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5 Ja hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 Et glass farris og to striper kvikklunsj (delte den med mannen og da blir det to striper på hver) Anonymous poster hash: da92f...51c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. januar 2015 #16 Skrevet 22. januar 2015 Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok?
BareMas Skrevet 22. januar 2015 #17 Skrevet 22. januar 2015 Grønn te og muligens litt bachelorskriving, om ånden kommer over meg og babyen sover.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #18 Skrevet 22. januar 2015 Cola, potetgull ☺...og du tør å kommentere med nick? Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5 Ja hvorfor ikke? Fordi du er på dib, og fordi det bare er torsdag! Var altså ment som fleip. Her hogges alle ned om de ikke lever etter det enkelte mener er rett. Kos deg med cola og potetgull du. Her ble jeg ikke skikkelig mett av middagen, så jeg slengte nettopp inn et brett med kanelsnurrer. Men jeg er anonym Anonymous poster hash: 4d4dc...7d5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #19 Skrevet 22. januar 2015 Pepsi Max Anonymous poster hash: 19a3d...42f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #20 Skrevet 22. januar 2015 Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok? Jeg leser også, Det Alice glemte, herlig bok Anonymous poster hash: da92f...51c
mamma_bergen Skrevet 22. januar 2015 #21 Skrevet 22. januar 2015 Voldsomt til kos.. hver eneste kveld, og alltid med mat.. hva med å kose seg med en god bok? Tenkte å skrive noe lignende Sitter her og "koser" meg med nesespray og paracet..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #22 Skrevet 22. januar 2015 Artig å se at noen andre enn meg starter dagens kveldskosinnlegg :-D Jeg og mannen har hvitvin mens vi står på kjøkkenet å koser oss med matlaging sammen. Asiatisk wok med laks :-) Anonymous poster hash: ba255...323
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #23 Skrevet 22. januar 2015 Er det vanlig å kose seg med noe hver kveld? Anonymous poster hash: 0af87...efa
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #24 Skrevet 22. januar 2015 Te og ferskt grovt rundtstykke så blir det vel en prøvesmak på birsdagsbollene når de blir ferdige, må bare begynne først😱 Anonymous poster hash: b4d92...62c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #25 Skrevet 22. januar 2015 Kos mæ me ein tissefaint i kveill tænke æ! Sunt og godt! Anonymous poster hash: de909...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå