Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Nå som småbarnsperioden er over, angrer dere på at dere ikke fikk flere barn? Jeg tenker på det at småbarnsperioden er jo litt slitsom, og tenker at 2 barn kanskje er nok, men jeg er så redd for å angre når ting roer seg og barna nærmer seg tenårene. Da er det jo for sent å begynne på ny igjen. Våre barn er 4 og 6år, føler vi fortsatt det er litt slitsomt, blir det lettere og lettere fremover? Jeg er 30år og går frem og tilbake på ønsket om flere barn. Synes dere det er best å få fler barn med få års aldersrom, eller få noen attpåklatter? Anonymous poster hash: 54198...e0e
Gjest Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Attpåkladd her når gutta var 13 - 16 og 18 år gamle. Vil vel si at jeg koser meg mye mer nå, enn 3 tette i alder, 100 % jobb og studier.
Husbygger Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Har tre tette og har nok med det. De går nå i 4, 6 og 8 klasse og det er TRAVELT! Men på en helt annen måte en i småbarns tiden. Nå er der oppfølging av lekser, treninger, kamper, selskaper og en haug med obligatoriske møter på ungdomsskolen. Det er forskjellige temaer hver gang, har vært nettvett møte, møte om rus osv. For ikke å snakke om den HAUGEN med skittentøy de produserer. Eldste trener hver dag, i tillegg til gym/svømming og et fysisk valgfag på skolen. Så det er hauger på hauger med treningstøy som skal vaskes. Midterste trener 3 dager i uka + gym og svømming, heldigvis trener hun yngste bare 2 ganger. Så hun produserer ikke så mye skittentøy enda! Men det er veldig kjekt med tre barn, vi har aldri tid til å kjede oss for å sibdet sånn!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 6 & 8 her. Travlere med lekser etc, men for all del mer søvn og egentid enn baby/barnehage epoken👍👍👍 Anonymous poster hash: 0a5d9...495
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Barna her er 14,11,8 og 6 år nå, de tre første planlagt og siste et lite "ooops" Det er travelt på en helt annen måte nå, kan bli både utslitt og stresset at alt kjøret, men nok søvn og det at man kan sitte og slappe av uten å passe på hele tiden gjør jo at man greit henter seg inn. I dag er vi sjeleglad og utrolig takknemlig for de to yngste, men vi visste allerede for 10 år siden at vi garantert ville angre om vi ikke fikk flere. Anonymous poster hash: 39110...a8a
Urwa Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Ja angret 2 ganger😜 En gang når de eldste var 7 og 8 år. Og neste gang når de var 17,16 og 8 år. Koste meg masse med begge attpåklattene.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Barna mine er 16, 13, 11 og 2. Stooorkoser meg med attpåkladden vår!! Anonymous poster hash: 27755...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå