Gå til innhold

Dagens husmorpoeng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøttkaker 😂

Noen som mener de slår meg ?? Hahah

Anonymous poster hash: 157c9...2e5

post-42-1403254_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kokte spaghetti!

Dvs jeg heiv oppi spaghettien i vannet mannen hadde satt på når han sendte meg melding, og lot det stå til han kom hjem 😊

Skrevet

Så kanskje mer innbydende ut enn min rett om ikke annet?;)

Skrevet

Vi hadde hjemmelaget fiskekaker med poteter, kålrot og ketchup/smør/sweet chilli saus alt etter hva vi ville ha :)

Anonymous poster hash: 08a14...d36
Skrevet

Hentet, levert i barnehagen, full jobb til halv 4, lekser med eldste, laget ørret til middag, vasket bilen og handlet med barna mens mannen passer seg selv og trener. Satt på oppvasken og en klesvask, ryddet leker, sortert klær og snart er kveldsmaten på bordet.

Anonymous poster hash: 12933...755

Skrevet

Hentet, levert i barnehagen, full jobb til halv 4, lekser med eldste, laget ørret til middag, vasket bilen og handlet med barna mens mannen passer seg selv og trener. Satt på oppvasken og en klesvask, ryddet leker, sortert klær og snart er kveldsmaten på bordet.

Wow. Hadde ikke gitt han mannen så mange poeng ;)

Skrevet

Wow. Hadde ikke gitt han mannen så mange poeng ;)

Ikke jeg heller😉 men det er nødvendig for at han kan fungere normalt i hverdagen pga kronisk sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...