Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har en venninne som jeg har kjent i mange år, vi studerte sammen, har mange felles venner og jobber i samme bransje. De siste par årene har jeg merket at hun forandret seg eller en del av hennes personlighet som kanskje har vært skjult har kommet mer frem. Hun er blitt svært konkurerende og dømmende. Det tok litt tid før hun fant seg en type, jeg har "holdt ut"..tenkte at alt ville bli bedre når dette falt på plass, men nei da...fortsatt samme usikkerheten. Dråper rant over for meg når hun ble gravid og ringte meg for å få råd til å kjøpe babyutstyr, jeg svarte ærlig og utførlig, hun avslutter samtalen med at "jeg har jo så god råd at jeg kan jo egentlig kjøpe hva som helst". Hørt om TAKK tenkte jeg. Så inviterer hun til babyshower, men før festen pålegger meg og stå for underholdningen og ta med mat. Jeg nektet, men dro fordi jeg allerede hadde kjøpt felles gave med noen andre og ville treffer venner. Jeg har ikke ringt henne etter fødselen og akter ikke å besøke henne,føler meg utnyttet og at vi bare er venner for syns skyld. Har tålt mye for å unngå drama og tatt ting opp på en rolig måte uten at hun endret seg. Jeg vet hvis jeg nå tar det opp med henne kommer jeg til å lage pulpa av henne (ikke fysisk altså), jeg er farlig når jeg er sint. Tryggeste er å bare snu rygge og gi blanke. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: e282b...833
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har en venninne som jeg har kjent i mange år, vi studerte sammen, har mange felles venner og jobber i samme bransje. De siste par årene har jeg merket at hun forandret seg eller en del av hennes personlighet som kanskje har vært skjult har kommet mer frem. Hun er blitt svært konkurerende og dømmende. Det tok litt tid før hun fant seg en type, jeg har "holdt ut"..tenkte at alt ville bli bedre når dette falt på plass, men nei da...fortsatt samme usikkerheten. Dråper rant over for meg når hun ble gravid og ringte meg for å få råd til å kjøpe babyutstyr, jeg svarte ærlig og utførlig, hun avslutter samtalen med at "jeg har jo så god råd at jeg kan jo egentlig kjøpe hva som helst". Hørt om TAKK tenkte jeg. Så inviterer hun til babyshower, men før festen pålegger meg og stå for underholdningen og ta med mat. Jeg nektet, men dro fordi jeg allerede hadde kjøpt felles gave med noen andre og ville treffer venner. Jeg har ikke ringt henne etter fødselen og akter ikke å besøke henne,føler meg utnyttet og at vi bare er venner for syns skyld. Har tålt mye for å unngå drama og tatt ting opp på en rolig måte uten at hun endret seg. Jeg vet hvis jeg nå tar det opp med henne kommer jeg til å lage pulpa av henne (ikke fysisk altså), jeg er farlig når jeg er sint. Tryggeste er å bare snu rygge og gi blanke. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: e282b...833 De eksemplene du kom med var kanskje ikke det verste hun har gjort ? For jeg syntrs ikke hun hørtes fæl ut. Kanskje litt rart at du plutselig skal stå for underholdning men. Men du nektet sier du , høres rart ut det også Anonymous poster hash: ab183...1f1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Hva er det som feiler deg? Anonymous poster hash: 4107d...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå