Gå til innhold

babyen bare biter i puppen:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 7 mnd bare biter i puppen. Hardt! Hvordan i alle dager skal jeg få henne til å stoppe! Hun vil ikke ha mm på dagtid og blånekter på flaska.. er jeg heldig ligger hun på brystet i 2 min 2 ganger om dagen før bitingen begynner. Spiser greit til leggingen og 1 gang i løpet av natten. Trykke henne intill meg for å få henne til å slippe hjelper ikke. Skrike til hjelper ikke. Ta bort brystet og tilby etter en liten stund hjelper ikke. Si roli nei og ta henne bort for noen sek hjelper ikke. Jeg vet jeg har melk, så det er ikke problemet.. jeg er så utrolig fortvilet! Jeg har jobbet beinhardt for å oprettholde melka og har ikke lyst til å gi opp, men etter at tennene kom har hele greia vært et daglig mareritt!:(

Anonymous poster hash: f12cc...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å lese min egen historie, men gutten min var 9 mnd. Det endte med at vi kuttet ut puppen, han ville ikke mer. Utrolig sårt for mor.. Vi blandet pumpet morsmelk i grøten hans til å begynne med (morgen og kveld), så mme da jeg begynte å miste melka. Han får vann resten av tiden, nekter å drikke melk fra flaske.

Anonymous poster hash: 1189b...a34

Skrevet

Hun blånekter jo på flaske:( skal heldigvis til helsesøster neste uke for å høre hva de mener. Hun er i tillegg lita og tynn, så hun bør få i seg mest mulig..

Hi

Skrevet

Dytter litt på denne. Jeg har akkurat samme problemet. Min er også 7 mnd, og nekter å ta flaske. Au!!!

Skrevet

Hos oss var det bare en periode på noen uker i den alderen. Jeg sa bare "Nei!" Hver gang det skjedde.

Han er nå 14 mnd og ammer enda ;-)

Anonymous poster hash: 34269...d55

Skrevet

Her har hun holdt på iallefall 2 mnd nå, men har blitt utrolig mye verre de siste 2 ukene.. tidligere bet hun ikke på natta, men det gjorde hun sist natt. Våknet til en syk svie i brystet:/ holder ikke ut dette i mange uker til!:/

Hi

Skrevet

Gi melken fra kopp? Du skal ikke behøve å få mishandlet brystet 😊

Anonymous poster hash: 566a6...aae

Skrevet

Kopp er prøvd flere ganger, men det funket ikke. Dessuten klarte jeg aldri å bli venn med pumpa.. har jo mest lyst til at hun skal få mm, men går det ikke så går det ikke. Dette funker iallefall IKKE i lengden..

Hi

Skrevet

Ingen som har tips? Noe jeg ikke har prøvd enda??😔

Hi

Skrevet

Jeg kløp ungen i sida, samtidig som jeg sa NEI! Gjorde det én eller to ganger, ble aldri bitt igjen.

Anonymous poster hash: 4722c...e9e

Skrevet

Min biter når det er tenner på gang. Har blitt noen runder med biting etter hvert, men går seg til når tennene har brutt fram.

Skrevet

Jeg kløp ungen i sida, samtidig som jeg sa NEI! Gjorde det én eller to ganger, ble aldri bitt igjen.

Anonymous poster hash: 4722c...e9e

Er du helt spinnvill?

Man klyper ikke barn (eller noen andre for den saks skyld!).

Hi: Har dessverre ikke noen tips eller råd annet enn å gå over til fast føde :P

Skrevet

Har du prøvd brystsjold? Vet ikke om det fungerer, men det blir kanskje mindre vondt?

Min bet også på den alderen, men det gikk over etterhvert, og jeg ammer enda (hun er godt over året nå, og vil ikke slutte)

Anonymous poster hash: d2a39...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...