Gå til innhold

Noen som har greie på musepest og smittefare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere tatt med barna på besøk til f.eks. en gammel bestefar som bodde i et gammelt og veldig skittent hus fullt av mus? Dette er i et område der det er kjent at det finnes musepest.

Har lest at risikoen for smitte er størst ved vasking av gamle hus og hytter fordi man puster inn støv som virvler opp. Men her virvler støvet opp bare man går gjennom rommet, og 3-åringen er jo ganske mye nærmere gulvet enn vi er.

Er ikke snakk om overnatting, men et par timers kaffebesøk ettersom vi kjører forbi på vei til et annet sted. Veldig i tvil om hva vi skal gjøre, vet ikke om jeg bare er hysterisk eller om vi har god grunn til å holde oss unna.

Anonymous poster hash: dc9ba...0c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med de som bor i huset ville hvert syke hvis det er mye mus og musepest iområdet. Så er personen frisk så ser jeg ikke noe feil med å dra på besøk.

Huset mitt blir invadert av mus på høsten, men i ingen har noen gang hvert syke.

Skal veldig mye til for å få musepest.

Anonymous poster hash: 095f5...afa

Skrevet

Regner med de som bor i huset ville hvert syke hvis det er mye mus og musepest iområdet. Så er personen frisk så ser jeg ikke noe feil med å dra på besøk.

Huset mitt blir invadert av mus på høsten, men i ingen har noen gang hvert syke.

Skal veldig mye til for å få musepest.

Anonymous poster hash: 095f5...afa

Ser den, men jeg tror ikke det helt kan sammenlignes med invasjonene hos dere. Her er det snakk om mus som har bodd i huset året rundt i flere år, uten at det noen gang har blitt gjort ordentlig rent...

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet noe om dette? Nærmes seg avreise nå.

HI

Skrevet

Ja, jeg ville tatt med barna.

Anonymous poster hash: 5f740...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...