Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Altså, tannregulering på innsiden av tennene. Jeg har nettopp satt på, og det er såååå vanskelig å snakke Håper noen kan fortelle meg at det blir bedre! Anonymous poster hash: 215c3...afa
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har hatt min på nederste innsiden av tennene, og fikk beskjed om å ha det for "resten" av livet... Har det enda og opplever det ikke som et problem.. Du blir nok vant:) Anonymous poster hash: 5a470...b37
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har det permanent nede for å holde tennene på plass. Veldig rart i begynnelsen, nå tenker jeg ikke over det lenger:) Men mulig den er annerledes siden den er permanent. Anonymous poster hash: eac6e...268
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Komikerfrue har det. Hun skrev om problemene med å snakke i starten, har ikke sett noe mer til det, så jeg regner med at det går fint Anonymous poster hash: d235c...820
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre Akkurat samme her, har skikkelig problemer med S-en, og høres rett og slett dopa ut. Det måååå bare gå seg til! Uff og uff, blir nesten litt lei meg. Også er jeg advokat og skal i retten om ikke altfor lenge Kommer sikkert til å få medhold bare fordi dommeren synes synd på meg! Anonymous poster hash: 215c3...afa
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre Akkurat samme her, har skikkelig problemer med S-en, og høres rett og slett dopa ut. Det måååå bare gå seg til! Uff og uff, blir nesten litt lei meg. Også er jeg advokat og skal i retten om ikke altfor lenge Kommer sikkert til å få medhold bare fordi dommeren synes synd på meg! Anonymous poster hash: 215c3...afa Haha, uff, ikke meningen å le, men jeg kjenner igjen problematikken, så jeg ler ikke av deg, men med deg! Syns å huske at det gikk seg til ila ganske kort tid altså.. Hvor lenge har du hatt den?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre Akkurat samme her, har skikkelig problemer med S-en, og høres rett og slett dopa ut. Det måååå bare gå seg til! Uff og uff, blir nesten litt lei meg. Også er jeg advokat og skal i retten om ikke altfor lenge Kommer sikkert til å få medhold bare fordi dommeren synes synd på meg! Anonymous poster hash: 215c3...afa Haha, uff, ikke meningen å le, men jeg kjenner igjen problematikken, så jeg ler ikke av deg, men med deg! Syns å huske at det gikk seg til ila ganske kort tid altså.. Hvor lenge har du hatt den? Hehehe ja det er jo litt morsomt Har bare hatt den en dag.. Så håper jo at disse plagene er midlertidige! Anonymous poster hash: 215c3...afa
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre Akkurat samme her, har skikkelig problemer med S-en, og høres rett og slett dopa ut. Det måååå bare gå seg til! Uff og uff, blir nesten litt lei meg. Også er jeg advokat og skal i retten om ikke altfor lenge Kommer sikkert til å få medhold bare fordi dommeren synes synd på meg! Anonymous poster hash: 215c3...afa Haha, uff, ikke meningen å le, men jeg kjenner igjen problematikken, så jeg ler ikke av deg, men med deg! Syns å huske at det gikk seg til ila ganske kort tid altså.. Hvor lenge har du hatt den? Hehehe ja det er jo litt morsomt Har bare hatt den en dag.. Så håper jo at disse plagene er midlertidige! Anonymous poster hash: 215c3...afa Følte så veldig med deg, så jeg fant frem gamle dagbøker Der står det (husk at jeg var 14 da jeg fikk på innsiden, beklager fjortisspråk): "Yezz, nå har det gått fire dager og jeg klarer å si Sssss!! Trodde serr jeg skulle være hemma for alltid, men nå er det blitt brææ!"Uff, blir flau av meg selv Så om en ukes tid burde det være ganske greit Endret 22. januar 2015 av Syltebærtyttetøy
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Det går seg til Jeg hadde først regulering foran, det var også en tilvenningssak, så satt de på den strengen bak og det som da virket som tre tonn med lim Klarte ikke si s ordentlig, hørtes ut som jeg var dopa nesten, det gikk seg til, men husker ikke når.. Har den enda og kommer alltid til å ha den der, det eneste "problemet" mitt nå er at jeg ikke kan plystre Akkurat samme her, har skikkelig problemer med S-en, og høres rett og slett dopa ut. Det måååå bare gå seg til! Uff og uff, blir nesten litt lei meg. Også er jeg advokat og skal i retten om ikke altfor lenge Kommer sikkert til å få medhold bare fordi dommeren synes synd på meg!Anonymous poster hash: 215c3...afa Haha, uff, ikke meningen å le, men jeg kjenner igjen problematikken, så jeg ler ikke av deg, men med deg! Syns å huske at det gikk seg til ila ganske kort tid altså.. Hvor lenge har du hatt den? Hehehe ja det er jo litt morsomt Har bare hatt den en dag.. Så håper jo at disse plagene er midlertidige!Anonymous poster hash: 215c3...afa Følte så veldig med deg, så jeg fant frem gamle dagbøker Der står det (husk at jeg var 14 da jeg fikk på innsiden, beklager fjortisspråk): "Yezz, nå har det gått fire dager og jeg klarer å si Sssss!! Trodde serr jeg skulle være hemma for alltid, men nå er det blitt brææ!"Uff, blir flau av meg selv Så om en ukes tid burde det være ganske greit Åhh så snill du er!! Med ett ble kvelden min litt bedre Og jeg synes fjortisspråket var sjarmerende jeg Anonymous poster hash: 215c3...afa
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Har nå, på innsiden oppe og på utsiden nede. Det tok under en uke før jeg glemte at den var der i forhold til snakking, men de første par dagene var skrekkelige. Anonymous poster hash: 9f45b...a87
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Hvor mye koster slik regulering på innsiden? Har tenkt på det lenge men har aldri turt.. Anonymous poster hash: 69f8f...65e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har på innsiden av tennene oppe. Skal ha det permanent. Anonymous poster hash: 48bfd...f84
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Har nå, på innsiden oppe og på utsiden nede. Det tok under en uke før jeg glemte at den var der i forhold til snakking, men de første par dagene var skrekkelige. Anonymous poster hash: 9f45b...a87 Hvordan skrekkelig var det for deg? Vanskelig å si enkelte bokstaver? Anonymous poster hash: 215c3...afa
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #15 Skrevet 23. januar 2015 Hvor mye koster slik regulering på innsiden? Har tenkt på det lenge men har aldri turt.. Anonymous poster hash: 69f8f...65e Kommer litt an på tror jeg. Jeg har på innsiden i overkjeven, det kommer til å koste 35000. Anonymous poster hash: 215c3...afa
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #16 Skrevet 23. januar 2015 Har det ennå etter de på framsiden ble fjernet for 8 år siden. I begynnelsen så "skrapte" reggisen på tunga, og det gjord vondt- det med tunga, og ja, var vanskelig å snakke. Men det går seg til Min skal jeg ha resten av livet.. Anonymous poster hash: e9eee...89f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 Har nå, på innsiden oppe og på utsiden nede. Det tok under en uke før jeg glemte at den var der i forhold til snakking, men de første par dagene var skrekkelige. Anonymous poster hash: 9f45b...a87 Hvordan skrekkelig var det for deg? Vanskelig å si enkelte bokstaver? Anonymous poster hash: 215c3...afa Jeg lespet når jeg snakket og reguleringen gnagde i stykker tannkjøttet flere steder, slik at det ble vondt å bevege munnen generelt og dermed enda vanskeligere å snakke. Men etter en uke var det helt greit. Anbefaler å ha en liten boks med dental-voks klar, som du kan klemme å reguleringen når den gnager. Anonymous poster hash: 9f45b...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå