Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell i forhold er OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? En kvinne på slutten av 20 årene sammen med en 20 år eldre mann, hvordan hadde dere reagert ? Min venninne har funnet seg en mann som kunne faktisk vært bestefaren hennes.... Han er da ikke så gammels om han virker men jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette.. Hva framtid har de? De virker veldig glade i hverandre og er egentlig et søtt par men... Huff..

Anonymous poster hash: 9aa6b...b73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 - 15 års aldersforskjell er greit fra den yngste er rundet 20 år, synes jeg.

Når aldersforskjellen blir så stor at den ene kunne vært den andres forelder eller tilogmed besteforelder, da er det ikke greit lenger synes jeg.

Anonymous poster hash: 60c1e...22f
Skrevet

Jeg synes ikke tjue år er noen hårreisende forskjell når begge er voksne (sånn 25+). Det har selvfølgelig sine praktiske utfordringer i det lange løp, men jeg synes det ville være dumt å gå glipp av et bra forhold i tredve år fordi man kanskje blir ensom når man er 70. Det kan skje uansett, liksom.

Anonymous poster hash: 412e1...1ff
Skrevet

4-5 år er fint, MAX 10!! Etter MIN mening!!

Kjærlighet kjenner ingen alder...ok, men den vil iallefall gi stoooooore problemer senere i livet!! Man blir ikke gamle sammen!!

(jada, jada, man KAN bli overkjørt av bussen i morgen!!)

Anonymous poster hash: 1a486...e93

Skrevet

Det er ingen grense på det. Her er mannen min 18 år eldre enn meg. Har vært sammen i 13 år, gift og har 2 barn. Ble samboere når jeg var 19 år. <3

Anonymous poster hash: 2cd90...40e

Skrevet

Jeg er 41 år og han 28 år. Er gift og har det fantastisk sammen <3 

Anonymous poster hash: 2653a...dc3
Skrevet

Kjedelig å ikke bli gamle sammen. Men det er da ingen grenser, så lenge begge er voksne. 

Anonymous poster hash: 81bf5...788
Skrevet

Så lenge man er over seksuell lavalder, er forelsket og har det fint så spiller det ingen rolle. Kunne ikke falt meg inn å bry meg. Om så det er 50 års forskjell!!

Anonymous poster hash: 66881...135

Skrevet

Den uskrevne (useriøse) regelen sier: del alderen på 2 og legg til 7.

Er du 40 så kan partneren være minimum 27 år 😊

Anonymous poster hash: 6d342...343

Skrevet

Tjue år eldre, og kunne vært bestefaren?

Anonymous poster hash: 5124e...b6f

Skrevet

Min søster er 45 og han er 62 og er som to turtelduer. Han er ung for og være i den alderen.

Anonymous poster hash: 26c49...6fe

Skrevet

Eg ville hatt max 5 år eldre/yngre mann, men andre får gjere som dei vil.  Eg synes det er greit at vi er nokonlunde likt i alder når vi vert eldre.

Skrevet

Tjue år eldre, og kunne vært bestefaren?

Anonymous poster hash: 5124e...b6f

Går utrolig fort mellom genrasjonene i noen familier vet du ;) 

Anonymous poster hash: 81bf5...788

Skrevet

Åssen i huleste kunne dette ha vært bestefaren hennes? Mattematikk er ikke din sterkeste side skjønner jeg?? :D

Hva venninnen din velger, er fullt og holdent opp til henne. Mange spreke mannfolk, om ikke sprekere enn dvaske småfeite 20-30 åringer. Og til spm.... finnes det et riktig fasitsvar? Nope!

Skrevet

Her er det 14 år mellom meg og mannen min. Vi har vært sammen i snart 10 år, snart gift i 2 år og har 2 barn sammen. Funker fint 😃

Skrevet

Jeg tenker æsj - men det er fordi jeg ikke liker eldre menn. I alle fall ikke eldre en meg selv ;-)

Sånn utenom det tenker jeg at alle må få velge det som passer dem selv best!

Skrevet

Jeg synes 30 år funker helt flott 😊

Kan jo hende han blir 110, og da blir jeg ikke enke før jeg er 80 ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...