Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Er i uke 30 og allerede gått opp 10 kilo. Jeg spiser helt normalt, får dessverre ikke trent og har stillesittende jobb, og har fått beskjed fra jordmor om å få i meg nok med mat gjennom dagen (har undertrykk på 45, derfor er det viktig å ikke gå sulten). Hvordan la være å rase 10 kilo til opp nå på slutten? Tips mottas med takk :S Anonymous poster hash: 2547e...ed0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Spis sunt og variert. Drikk mye vann, det hjelper så man ikke lagrer så mye vann og det er bra for blodtrykket. 10 kg er innafor det i den uka du er i nå, selv om det kommer an på hva du veier fra før så klart. Er ikke sikkert du går opp mer. Noen stagnerer det for på slutten. Ellers må du jo være obs på ødemer og veldig brå vekt oppgang så klart. Det kan være tegn på sv. Forgiftning. Slapp av og kos deg, og for de fleste forsvinner alle kiloene da baby kommer uansett. Anonymous poster hash: 383e3...6fe
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Spis sunt og variert. Drikk mye vann, det hjelper så man ikke lagrer så mye vann og det er bra for blodtrykket. 10 kg er innafor det i den uka du er i nå, selv om det kommer an på hva du veier fra før så klart. Er ikke sikkert du går opp mer. Noen stagnerer det for på slutten. Ellers må du jo være obs på ødemer og veldig brå vekt oppgang så klart. Det kan være tegn på sv. Forgiftning. Slapp av og kos deg, og for de fleste forsvinner alle kiloene da baby kommer uansett. Anonymous poster hash: 383e3...6fe Jeg har ødemer, men ikke svangerskapsforgiftning (måtte sjekke det for 2 uker siden på grunn av flimring for øynene osv), siden jeg har 90/45 i blodtrykk. Har BMI på 21 ved begynnelsen av svangerskapet, så er ikke overvektig. Ble faktisk frarådet å drikke mye vann for å ikke få enda mer vann i kroppen enn jeg allerede har? Anonymous poster hash: 2547e...ed0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Ingenting som tilsier at du kommer til å legge på deg så mye nå på slutten Jeg la på meg ca 10kg til uke 30, og nesten ingenting etter det. Det kommer i rykk og napp det der! Anonymous poster hash: 8f615...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå