Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Jeg klarer ikke å bestemme meg, så det blir litt blanding og det er tullete. Jeg skal kun ned noen kilo (4-5) og vil gjøre det fort. Hva lønner seg best? Gode råd/tips? Tusen takk 😊 Anonymous poster hash: 4df7c...04c
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Nå er jeg sikkert ikke den rette å spørre da jeg skulle ned ca 40-50 kilo når jeg starta, men for meg funker det IKKE å telle kalorier. Hvorvidt lavkarbo gir så rask nedgang når du skal ned så lite vet jeg ikke, så kanskje kaloritelling er tingen?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Lavkarbo. Så slipper du å gå sulten og det er effektivt. Anonymous poster hash: d8f63...711
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Nå er jeg sikkert ikke den rette å spørre da jeg skulle ned ca 40-50 kilo når jeg starta, men for meg funker det IKKE å telle kalorier. Hvorvidt lavkarbo gir så rask nedgang når du skal ned så lite vet jeg ikke, så kanskje kaloritelling er tingen? Hva gjorde du da? 😊 Og klarte du å gå ned så mye?! Anonymous poster hash: 4df7c...04c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Lavkarbo. Så slipper du å gå sulten og det er effektivt. Anonymous poster hash: d8f63...711 Jeg har bare ikke helt troen på alt fett, fløte osv? 😜 Anonymous poster hash: 4df7c...04c
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Nå er jeg sikkert ikke den rette å spørre da jeg skulle ned ca 40-50 kilo når jeg starta, men for meg funker det IKKE å telle kalorier. Hvorvidt lavkarbo gir så rask nedgang når du skal ned så lite vet jeg ikke, så kanskje kaloritelling er tingen? Hva gjorde du da? Og klarte du å gå ned så mye?! Anonymous poster hash: 4df7c...04c Nei, jeg har bare gått ned 30. Så gjenstår 20. Spiser under 20 gr karbohydrater om dagen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Lavkarbo. Så slipper du å gå sulten og det er effektivt. Anonymous poster hash: d8f63...711 Jeg har bare ikke helt troen på alt fett, fløte osv? Anonymous poster hash: 4df7c...04c Det hadde ikke jeg før jeg prøvde Anonymous poster hash: d8f63...711
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Nå er jeg sikkert ikke den rette å spørre da jeg skulle ned ca 40-50 kilo når jeg starta, men for meg funker det IKKE å telle kalorier. Hvorvidt lavkarbo gir så rask nedgang når du skal ned så lite vet jeg ikke, så kanskje kaloritelling er tingen?Hva gjorde du da? Og klarte du å gå ned så mye?! Anonymous poster hash: 4df7c...04c Nei, jeg har bare gått ned 30. Så gjenstår 20. Spiser under 20 gr karbohydrater om dagen. Jøss, 30 er ikke "bare"!! Så flink du er 😀😀 Anonymous poster hash: 4df7c...04c
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Nå er jeg sikkert ikke den rette å spørre da jeg skulle ned ca 40-50 kilo når jeg starta, men for meg funker det IKKE å telle kalorier. Hvorvidt lavkarbo gir så rask nedgang når du skal ned så lite vet jeg ikke, så kanskje kaloritelling er tingen?Hva gjorde du da?Og klarte du å gå ned så mye?! Anonymous poster hash: 4df7c...04c Nei, jeg har bare gått ned 30. Så gjenstår 20. Spiser under 20 gr karbohydrater om dagen. Jøss, 30 er ikke "bare"!! Så flink du er Anonymous poster hash: 4df7c...04c neida, jeg vet jo det. Egentlig. Hehe. Tar bare litt tid å godta at de neste 20 ikke forsvinner like raskt Takk!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Grovkarbo. Lavkarbo er en livsstil som du velger for resten av ditt liv, det er en diett som forandrer kroppens forbrenning av energi og du må være innstilt på å leve sånn for bestandig. Det er et kosthold som fungerer godt for mange, mens det fungerer veldig dårlig for noen. Der må man nesten bare prøve å se, men det er ikke en diett for å gå ned 5 kg også gå tilbake til høykarbo-kosthold, da legger du garantert på det alle kiloene og mer til igjen. Er du innstilt på å leve på et lavkarbokosthold også etter at du når idealvekt kan du prøve, men om du ikke er innstilt på det anbefales det ikke. Jeg personlig har gått ned 3 kg på 2 uker nå ved å spise grovt, grønt og mindre porsjoner. Jeg spiser minimalt av sukker og hvetemel, kornproduktene jeg spiser er grove og jeg spiser mer grønnsaker enn frukt. Det fungerer, og det er et kosthold jeg kan leve med resten av livet. Anonymous poster hash: 9c027...ee5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Telling av kcal. Du kan spise hva du vil og du bli bevisst på hva som er gode og dårlige valg. Anonymous poster hash: 74ffb...ba4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Telling av kcal. Du kan spise hva du vil og du bli bevisst på hva som er gode og dårlige valg. Anonymous poster hash: 74ffb...ba4 Ja tror det blir best for meg siden det er såpass få kilo jeg vil ned. Som noen over sier, lavkarbo blir en livsstil 😉 HI Anonymous poster hash: 4df7c...04c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har pcos og bør egentlig leve lavkarbo, men jeg klarer ikke! Jeg klarer ikke å måtte planlegge hvert måltid og lage egen middag de dagene det ikke er noe annet alternativ. Så jeg går sakte ned med lavkalori istedenfor Anonymous poster hash: 08f90...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå