Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Sønnen min har hatt feber i to dager nå, hostet vanlig helt frem til i natt. Nå hoster han sånn skikkelig bjeffehosting til han brekker seg og det er veldig tydelig at han har vondt av det Anonymous poster hash: 810d1...59b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Han er fire år forresten.. Anonymous poster hash: 810d1...59b
skinnfilla Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Kan jo være greit å ta en sjekk hos lege, evt få noe cosylan . Har han hatt falsk krupp før? Da får de gjerne sånn bjeffehoste. Det beste da er kald , frisk luft.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Ville gått til legen nå og fått noe hostedempende medisin. Vanlig hoste uten spesielle plager hadde jeg ikke gått til legen for, men så lenge han er såpass plaget at han bekker seg ved hoste, ville jeg gått til legen og fått medisin. God bedring Anonymous poster hash: 47335...0bc
Lessismore Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Signerer #3. Mest sannsynlig falsk krupp. Frisk luft hjelper.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Takk for svar Ringte legen nå, de ville ikke ta han inn så lenge han bare hadde hostet slik i dag, måtte visst se an til i morgen Anonymous poster hash: 810d1...59b
skinnfilla Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Takk for svar Ringte legen nå, de ville ikke ta han inn så lenge han bare hadde hostet slik i dag, måtte visst se an til i morgen Anonymous poster hash: 810d1...59b Bare vær litt obs på natta, om det er falsk krupp , blir de gjerne tette når de sover. Ha det kaldt på soverommet.Jeg ville hatt han i senga hos meg i natt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Min var innlagt med slik hoste nå. Ni måneder. Trodde det var krupp men var rs-virus. Anonymous poster hash: d7d4d...1c6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Ville fått han sjekket. Det går mye kikhoste for tiden som er av en type som vaksinen ikke virker så godt mot. Anonymous poster hash: d3d21...df5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Min var innlagt med slik hoste nå. Ni måneder. Trodde det var krupp men var rs-virus. Anonymous poster hash: d7d4d...1c6 Altså. Datteren min er ni måneder. Lå ikke inne i ni måneder. Legene sa de hadde 11 barn inne med rs og at de gikk en veldig aggressiv variant nå. Anonymous poster hash: d7d4d...1c6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Takker for svar Han har klaget over vondt i magen også, googlet litt og så at det kan være tegn på lungebetennelse?! Vi har prøvd å sitte på terrassen en stund på morgenen i dag, men det hjalp ingenting, han har hatt falsk krupp før, og da ble det alltid bedre av å sitte ute litt (med klær selvfølgelig). Jeg får heller ringe legevakta etterpå om det fortsetter sånn her, legekontoret tar ikke inn på handtering med mindre det gjelder liv virker det som.. Men sånt søkk, er det veldig lett å se? Ba han ligge på ryggen og puste, syns jeg ser en litt mer markant grop ved kragebeina(!?) men det kan jo også være fordi han ligger på ryggen.. Hi Anonymous poster hash: 810d1...59b
skinnfilla Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Takker for svar Han har klaget over vondt i magen også, googlet litt og så at det kan være tegn på lungebetennelse?! Vi har prøvd å sitte på terrassen en stund på morgenen i dag, men det hjalp ingenting, han har hatt falsk krupp før, og da ble det alltid bedre av å sitte ute litt (med klær selvfølgelig). Jeg får heller ringe legevakta etterpå om det fortsetter sånn her, legekontoret tar ikke inn på handtering med mindre det gjelder liv virker det som.. Men sånt søkk, er det veldig lett å se? Ba han ligge på ryggen og puste, syns jeg ser en litt mer markant grop ved kragebeina(!?) men det kan jo også være fordi han ligger på ryggen.. HiAnonymous poster hash: 810d1...59b Om du har vært borti krupp før, så kjenner du tegnene.Om du som mamma, føler at sønnen din ikke har det greit, krever du å få han undersøkt. Men om det "bare er feber og hoste" ville jeg sett det an. Unger klager ofte på magevondt, når de har vondt andre veier, Det er vel influensatid nå, og det kan sette seg i mage, hoste , feber og dårlig allmenntilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå