Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Han hadde følt det siden jeg var på byen på lørdag, første gang på gudene vet hvor lenge at jeg var ute. Jeg fortalte som sant var at jeg ikke hadde vært utro og kommer ikke til å være det. Jeg fortalte det helt rolig. Føler fremdeles at han ikke tror på meg. Idag føler jeg meg helt tom. Jeg kjenner ingenting. Aboslutt helt tomt inni meg føles det som. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men jeg måtte bare få det ut Anonymous poster hash: c5284...018
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Har du vært det da? Hvis ikke er det vel ikke noe å ta på vei for? Et spm, et svar.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Nei, jeg har ikke vært det og kommer ikke til å være det. Jeg tar litt på vei for jeg føler at han ikke stoler på meg og at jeg ikke kan dra på byen eller på fest lenger uten å være redd for at han skal tro jeg er utro. Han skal ha for at han faktisk turte å spørre da! Anonymous poster hash: c5284...018
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Du får spørre han hvilke grunnlag han har for å spørre deg om dette! Ganske drøyt å spørre om dette så sant han ikke har bevis på at du har vært det! Anonymous poster hash: 4a117...3f9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Årsaken til at han spurte var fordi vi hadde sex når jeg kom hjem og han sa at det føltes ut som om jeg allerede hadde hatt sex tidligere den kvelden ... Anonymous poster hash: c5284...018
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Årsaken til at han spurte var fordi vi hadde sex når jeg kom hjem og han sa at det føltes ut som om jeg allerede hadde hatt sex tidligere den kvelden ... Anonymous poster hash: c5284...018 Din mann oppfører seg som kontrollerende drittsekk. Du sier at du nesten aldri er ute, kanskje han ikke vil at du skal gå ut i det hele tatt? Sjalu for at du pynter deg, kanskje noen synes du er fin, at du danser, ler og koser deg? Jeg hadde satt hardt mot hardt og sagt at jeg ville ha meg frabedt grunnløse beskyldninger, og samtidig spurt om jeg risikerte å møte samme oppførsel hver eneste gang jeg gikk ut uten ham. Forresten, hvordan kan man FØLE at man har hatt sex med noen andre samme dagen egentlig???? P.S. Jeg har vært utsatt for utroskap i flere forhold og tatt det opp med vedkommende, men dette var etter at jeg fant ting som fikk meg til å klikke, blant annet meldinger på mobilen med utvetydig innhold. Endret 22. januar 2015 av MrsRiddick
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Jeg ser absolutt ikke på han som kontrollerende drittsekk. Han er utrolig snill og god, men den der hadde jeg ikke forventa. Anonymous poster hash: c5284...018
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Jeg ser absolutt ikke på han som kontrollerende drittsekk. Han er utrolig snill og god, men den der hadde jeg ikke forventa. Anonymous poster hash: c5284...018 Jeg sier ikke at han ER kontrollerende drittsekk, men at han OPPFØRER seg som en i den gitte situasjonen. Å beskylde sin kjære for å være utro bare fordi hun for en gangs skyld ville ut og kose seg tyder på at han helst vil at du er hjemme/på jobb/med barna.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Årsaken til at han spurte var fordi vi hadde sex når jeg kom hjem og han sa at det føltes ut som om jeg allerede hadde hatt sex tidligere den kvelden ... Anonymous poster hash: c5284...018 Hva..? Føltes om?? Hvordan kan han føle det da? Fordi du var våt? Det er jo ganske vanlig. Anonymous poster hash: 0eebd...67e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Aner ikke, han sa det bare kjentes sånn ut. Har vært helt tom inni meg frem til nå, men kjenner nå at jeg igrunn begynner å bli ganske lei meg Anonymous poster hash: c5284...018
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Spurte han eller beskyldte han deg? Hvis han helt uten noen grunn plutselig ikke kan stole på deg så har du grunn til å bli forbanna, ikke vær lei deg! Spør han rett ut hva som gjør at han ikke stoler på deg. Eller har du løyet og lurt ham tidligere? Hos oss har tilliten fått seg en knekk tidligere og jeg spør rett ut om ting. Det er vi enig om siden jeg har blitt lurt tidligere og jeg dessverre er av typen som ikke stoler på folk etter at tilliten er brutt. Han tar det bra for han vet at jeg har en grunn for å være sånn. Anonymous poster hash: 3d0d2...bd1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Han spurte, han beskyldte meg ikke. Aner ikke hvorfor han plutselig ikke stoler på meg. Han sier han stoler på meg, men jeg føler jo ikke det da. Jeg har aldri løyet eller lurt han tidligere. Anonymous poster hash: c5284...018
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Et sånt spørsmål ville jeg tatt meget ille opp! På seg selv kjenner man andre! Anonymous poster hash: bab04...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #14 Skrevet 22. januar 2015 Jøssenam! Dette er da ingenting å ta på vei for. Mannen din ble kanskje sjalu da, er det krise? Anonymous poster hash: e44b6...1e9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 Jeg ville ha tatt det opp med han igjen. Ikke gå og gnag på det alene, kan hende han gjør det samme, og det kommer ikke noe godt ut av det. I og for seg er det bra at han spør når han lurer, og at han ikke beskylder, men det er et syltynt grunnlag han har (om noe i det hele tatt), og da bør han ta svaret ditt for å være sannheten. Det kan du også si til han. Du kan forklare at du føler at han ikke tror på deg, og at det gjør deg lei deg når du ikke har gjort noe galt. Videre kan du si at du ikke håper dette skal være normen de få gangene du går ut uten han, for grunnen til at du går ut er at du vil ha det gøy sammen med dine venner, ikke sjekke opp andre. Prøv å få med at du er veldig glad i han og at du ikke har noen som helst grunn til å være utro mot han. Kan hende han bare trenger å bli beroliget, og høre at du er glad i han, men han bør gjøre det samme tilbake til deg, gi deg tryggheten og vissheten om at han stoler på deg, og at dette bare var et øyeblikks usikkerhet. Uansett tror jeg det er viktig at dere er åpne mot hverandre nå og snakker om dette før det blir en verkebyll som går ut over forholdet deres. Lykke til Anonymous poster hash: 8723a...e98
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #16 Skrevet 22. januar 2015 Jeg hadde en manns om var omtrent sånn. Jeg kunne aldri gå ut, ikke fordi jeg ikke fikk lov, han kritiserte meg faktisk for at jeg gikk alt for lite ut, men når jeg skulle ut, kom det alltid noe i veien. Han måtte et superduperviktig kriseærend, vi var nødt til å diskutere følelsene hans osv, osv. Når jeg så hadde vært ute, var det alltid spørsmål om hva jeg hadde gjort, hvem jeg hadde vært med om jeg hadde vært utro. Hvis jeg tok meg en dusj enten når jeg kom hjem eller om morgenen (i allefall før vi hadde hatt sex), tolket han det som et bevis på at jeg hadde vært utro. Han innrømmet en gang i fylla at han alltid pleide å sjekke meg hvis jeg hadde vært ute av huset uten ham, ved å fingre meg eller annet når jeg kom hjem. Jeg utviklet selvfølgelig et adferdsmønster som dydigheten selv for å motbevise disse anklagene, men det ble bare flere og flere av dem likevel. For ham selv gjaldt helt andre regler. Han kunne sitte oppe hele natten på sex-chat med søkeinnstilling på 1 km radius til adressen vår. Han kunne være ute hele natten, og hvis jeg så mye som stilte et spørsmål rundt dette, anklaget han meg for å være en syk kontroll-freak mm. Alt dette skjedde jo ikke over natten, men forandringene hos ham kom krypende litt og litt. Just saying...det kan være et par faresignaler her på hva som kommer senere... Anonymous poster hash: b8e3c...155
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2015 #17 Skrevet 22. januar 2015 Jøssenam! Dette er da ingenting å ta på vei for. Mannen din ble kanskje sjalu da, er det krise? Anonymous poster hash: e44b6...1e9 Jeg hadde syntes det var krise hvis jeg aldri var ute, og når jeg for en gangs skyld gikk ut så fikk jeg beskyldning for å ha sex med andre, uten at det var noe mistenkelig ved min oppførsel. Signere forresten på det at "på seg selv kjenner man andre" - mine to ekser var kjempesjalu og beskyldte meg for utroskap, samtidig som de var utro etter noter begge to.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #18 Skrevet 22. januar 2015 Jeg vet at min mann ikke er utro, men jeg hadde aldri trodd han skulle føle det slik Anonymous poster hash: c5284...018
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2015 #19 Skrevet 22. januar 2015 Jeg vet at min mann ikke er utro, men jeg hadde aldri trodd han skulle føle det slik Anonymous poster hash: c5284...018 Det kan du ikke vite. Du kan håpe og stole på at han ikke er det, men du kan aldri vite 100%. Jeg trodde jeg visste at min ekssamboer var trofast, mens han sprang fra ei mus til ei annen i flere måneder.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #20 Skrevet 22. januar 2015 Du får spørre han hvorfor det kjentes ut som du hadde hatt sex da.....Kanskje du var våtere enn vanlig fordi du hadde hatt en hyggelig kveld, så hyggelig at du var så glad at du hadde lyst til å ha sex med han da du kom hjem. Han burde vært smigret og glad over det. Med erfaring fra en sjalu eks, så hadde jeg nok dessverre vært litt på vakt overfor en mann som kom med slike uttalelser/spørsmål, selv om det er første gang. Noe hadde blitt litt ødelagt. Men det er pga mine erfaringer. Ikke sikkert jeg hadde tenkt slik hvis jeg ikke hadde den erfaringen fra før. Anonymous poster hash: 3ba5f...6af
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #21 Skrevet 22. januar 2015 På seg selv kjenner man andre- jeg garanterer deg at han er utro sjøl. Anonymous poster hash: 5ef86...3ae
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #22 Skrevet 22. januar 2015 Han må være sykt paranoid.... Anonymous poster hash: daaaa...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå