Gå til innhold

Hvis barnet ditt kaster opp i bilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi barnet ofte blir bilsyk. Holder du da barnet hjemme i 48 timer?

Anonymous poster hash: 5e359...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min blir ikke bilsyk, men han hadde en morgen spist havregrøt til frokost og ble kvalm av det. Så han spøy ned baksetet rett før vi skulle svinge inn til barnehagen, da reiste vi såklart hjem igjen med engang, men han var frisk som en fisk resten av dagen og det ble bhg dagen etterpå ;)

Han nekter å spise det igjen, og jeg fikk renset baksetet for havregrynsgrøt. Haha

Anonymous poster hash: 25d6b...335

Skrevet

Alle mine tre har vært plaget med bilsyke og dette har ingenting med smittsom omgangssyke å gjøre. Så her gjelder ikke 48-timers regelen.

Skrevet

Så vidt jeg vet er ikke bilsyke smittsomt;)

Anonymous poster hash: 3f3ff...4e8

Skrevet

Forsøk på å være morsom? Selv den største idioten skjønner jo at 48-timersregelen er pga smittefare.

Anonymous poster hash: 060e7...d28

Skrevet

Da hadde jeg fått mange fridager hvis vi skulle gjort det ;) nå vet vel alle at bilsyke ikke er en smittsom sykdom?

Men har fått noen rare blikk noen ganger når jeg har levert i bhg og hun da sier at hun kastet opp dagen før.

Anonymous poster hash: c17fd...25d

Skrevet

Forsøk på å være morsom? Selv den største idioten skjønner jo at 48-timersregelen er pga smittefare.

Anonymous poster hash: 060e7...d28

Man kan jo ikke vite med 100% sikkerhet at det er bilsyke og ikke omgangssyke, så det er da et helt legitimt spørsmål. Vår gutt blir veldig ofte bilsyk, men en av gangene vi trodde han var det begynte jeg og faren å kaste opp to dager senere.

Anonymous poster hash: db259...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...