Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 "bunner" i chuppa, da mister jeg følelsen i den ene foten. Han synes jo selfølgelig dette er stas. Er dette normalt? I såfall, hvor dyp er ei høne 🐔? Anonymous poster hash: 1d9e9...cff
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 "bunner" i chuppa, da mister jeg følelsen i den ene foten. Han synes jo selfølgelig dette er stas. Er dette normalt? I såfall, hvor dyp er ei høne 🐔? Anonymous poster hash: 1d9e9...cff Svarer deg når du skriver som et normalt oppegående menneske .. Anonymous poster hash: c7927...cf6
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har innimellom stikninger i venstre fot ved penetrering, ikke alltid når vi har sex, men innimellom, og som regel ved gynekologisk undersøkelse og celleprøve. Regner med det er en nerveforbindelse der. Anonymous poster hash: 473e4...484
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Det er som regel ikke noen bunn i en chuppa, i og med at hensikten med den er å være et tak over brudeparet, men siden du spør, så tror jeg egentlig at bunnen kan bestå av alt fra gress til parkett. Å miste følelsen i foten er jo litt underlig. Kanskje du bør bytte sittestilling? Høner måles sjelden i dybde. Høyde eller vekt er mer naturlige valg. Hva gubben din har med det å gjøre, er vanskelig og si. Anonymous poster hash: 3a6f4...82e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Noen som tok seg et glas vin eller fem i gårkveld?? Anonymous poster hash: 064ae...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå