MilleMarmelade Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Slik at man kan feste bilstolen på vogna. Dere som har; er det lurt? Hvor mye/ når blir den brukt? Er det lurere når man har barn fra før ifht "bare" en baby?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Brukte min Max 3 ganger ! Kanskje mindre ... Satte på vogna i Steden jeg eller så tok jeg bilstolen på armen Anonymous poster hash: 34e57...4e6
ms.Pond Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Brukte min hver gang jeg var på butikken og endel andre småturer. Omtrent hver dag altså. Veldig greit å ha liggende i bagen under vogna, og smekke på når man kommer fram til butikken eller hvor det nå er og ser at babyen sover. Klikker de bare rett på og setter bilstolen oppå. Genialt. Mistet dessverre den ene delen av adapteret på slutten av brukstiden sist, men har kjøpt nye nå så jeg er klar til nestemann kommer Edit: Slipper også å ha med vognbagen, som gjerne tar litt plass, på sånne turer, og får dermed ikke samme tetrisproblematikken som jeg merket de gangene jeg hadde vognbagen baki Endret 21. januar 2015 av ms.Pond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå