Gå til innhold

Vil noen ha en alenemor med 3 barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt mulig å finne noen når man er i en sånn situasjon? Trives godt som singel og klarer meg bra, vil ikke ha en mann for praktiske årsaker, bare for voksenkontakt, men tenker jo litt på fremtiden. Blir jeg alene for alltid? Hva slags mann vil ha ei som er så "oppbrukt?" Jeg er 27 år bare, alle barna er med samme far, har god jobb og hus og alt, men alikevel.. Noen solskinnshistorier?

Anonymous poster hash: 47fc6...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en alenemor med 4 barn som fant kjærligheten igjen:)

Anonymous poster hash: c9995...463

Skrevet

Klart det, men regn med at kjærligheten også har egne barn så det blir en stor ungeflokk😊

Anonymous poster hash: 958ea...870

Skrevet

Jeg er alene med "bare" 2 barn og har ikke inntrykk av at det er så attraktivt... Dessverre ingen solskinnshistorie, men skjønner ønsket ditt veldig godt!

Anonymous poster hash: 2454d...23b

Skrevet

Selvsagt finner du kjærligheten en dag :)

Anonymous poster hash: 8ecbf...07a

Skrevet

Min gode venninne var 100% alene med3 barn og fant en helt topp mann. Vært sammen i 10 år nå og fått nummer 4. Så det er mulig

Anonymous poster hash: d81b0...a61

Skrevet

Jeg har tre barn og fant kjærligheten igjen. Vet om flere andre også. Jeg møtte en barnløs da, mens venninner av meg har møtt menn som har hatt både 2 og 3 og 4 barn fra før. Så det er mange store lappeteppefamilier rundt omkring. Håpløst er det iallefall ikke. 

Anonymous poster hash: 422c7...7b0
Skrevet

Jeg var alene med 2 barn og har funnet verdens snilleste og mest omtenksomme mann!

Vi har vært sammen i over 3 år, og prøver nå å få et felles barn. Bodd sammen og eid hus sammen i over 2,5 år også! 

Han falt jo for meg, og hele pakken,som selvsagt inkluderer de to barna jeg hadde fra før :)

Anonymous poster hash: ddd2b...0ed
Skrevet

Er det i det hele tatt mulig å finne noen når man er i en sånn situasjon? Trives godt som singel og klarer meg bra, vil ikke ha en mann for praktiske årsaker, bare for voksenkontakt, men tenker jo litt på fremtiden. Blir jeg alene for alltid? Hva slags mann vil ha ei som er så "oppbrukt?" Jeg er 27 år bare, alle barna er med samme far, har god jobb og hus og alt, men alikevel.. Noen solskinnshistorier?

Har 2 stk med 2 fedre .. Fra yngste var 2 mnd har jeg ALDRI hatt så mange tilbud jeg asså ;) er like gammel som deg! Så det er nok ikke noen hindring !

Ulempen at d er nok av umodne menn gjerne uten unger også som er interesser ! (Seriøse de og altså men de har jo en helt annen erfaring ..mangel liksom)..

Anonymous poster hash: 08271...f46

Skrevet

Jeg har tre barn og fant kjærligheten igjen. Vet om flere andre også. Jeg møtte en barnløs da, mens venninner av meg har møtt menn som har hatt både 2 og 3 og 4 barn fra før. Så det er mange store lappeteppefamilier rundt omkring. Håpløst er det iallefall ikke.

Anonymous poster hash: 422c7...7b0

Lappeteppefamilie?? 😂😂😂 sykt bra!

Anonymous poster hash: 08271...f46

Skrevet

Du får se på det som et "dustefilter". Det er ingen som gidder å ha deg som "booty-call" et par-tre mnd, og dem er det jo langt flere av enn dem som vil dele livet med deg. Dermed får du inntrykk av at interessen rundt deg er redusert.

Det tenker hvertfall jeg ;)

Mvh

Attraktiv 32-åring med tre barn

Anonymous poster hash: 8c85b...6e0
Skrevet

Det er håp ser jeg :-)

Skrevet

Naboen har 5 barn med 2 forskjellige - og er nå lykkelig samboer med ny mann. Alt går an 😄

Skrevet

Søsteren min har 3 unger å hun har likevel aldri hatt problemer med å finne en mann som var intressert :)

Anonymous poster hash: f8bff...4fa

Skrevet

Jeg har også en venninne som var alene med tre små barn og som fant en ny, flott mann. De har nå et felles barn også. Han hadde ingen fra tidligere forhold, og er også en del år yngre enn henne. de traff hverandre i jobbsammenheng. Da blir man jo kjent på en helt annen måte enn hvis man treffes ute på byen. Det er kanskje ikke akkurat den mest fruktbare åpningsreplikken å si at man har tre barn...

Anonymous poster hash: 871dc...7e6
Skrevet

Mamma fant seg en ny mann ihvertfall, selv om hun var mamma til fire. Men hun ventet til de 3 eldste var flyttet hjemmefra da, hun ønsket ikke noen ny mann så lenge hun hadde "en haug" med unger å ta seg av. Alene for bestandig blir du nok ikke..

Anonymous poster hash: 088cb...d7f
Skrevet

Jeg holdt på å gi opp selv, var 100% alene med 2, og er veldig stygg i tillegg. Fant til slutt drømmemannen, er nå gravid med felles barn nr 2, og han har påtatt seg farsrolle overfor mine 2 barn fra før. Vi er også gift.

Anonymous poster hash: 2acbb...938
Skrevet

Nå har jeg bare to barn,men samboeren min har tre barn. Og da naturligvis eksen hans,som også har funnet seg en ny. Jeg merket ikke at jeg var noe mindre attraktiv pga barn,heller mer,men det er nok pga selvtillit fremfor barna ;-)

Anonymous poster hash: 56777...333

Skrevet

Nei takk

Anonymous poster hash: 46a4a...c00

Skrevet

Jeg er selv alene med tre barn og har aldri hatt noen problemer!

Det er klart at det ikke ser så bra ut på "papiret"... Men jeg velger å tro at de fleste menn er såpass oppegående at de faller for damen, ikke alt rundt.

Ihvertfall de jeg har møtt :)

Hvis en mann hadde avskrevet meg kun fordi jeg har tre barn fortjener han meg ikke uansett!!

Anonymous poster hash: d3958...ade

Skrevet

Jeg hadde fire og han hadde to barn. Nå venter vi nr. 7 tilsammen så alt er mulig :D

Anonymous poster hash: c2335...d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...