Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Kan noen forklare meg? Anonymous poster hash: 296a4...4bf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Du har full gått 14 uker og er dermed i uke 15 Anonymous poster hash: 27c32...33f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Nei, det er bare PÅ BIM den regningen der eksisterer. Går du til lege eller jordmor vil du korrigere deg om du sier uke 15 om du er 14+2. Anonymous poster hash: 19d34...6d2
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Du er i svangerskapsuke 14, men påbegynt den femtende.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Du er ferdig med 14 og er i din 15.uke. Akkurat som når du fyller år. Når man blir 25, så er man ferdig med 25 år og er i sitt 26.år..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Nei, det er bare PÅ BIM den regningen der eksisterer. Går du til lege eller jordmor vil du korrigere deg om du sier uke 15 om du er 14+2. Anonymous poster hash: 19d34...6d2 Nei, det var faktisk legen min som sa det. Hi Anonymous poster hash: 296a4...4bf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Stemmer at du har 14 fullgåtte uker og 2 dager, du er dermed i uke 15. Anonymous poster hash: 08011...06a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Skjønner ikke at det er så vanskelig... Du har vært gravid i 14 uker og 2 dager. Da er du INNE i den 15 uken. Du kan si at du er 14 uker på vei eller si at du er i uke 15. Anonymous poster hash: fb3e2...b62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Kanskje du forstår det bedre hvis du tenker at du har sommerferie. Når du har hatt ferie i to dager (0+2) er du i din første ferieuke. Så ved 14+2 er du i din 15.uke. Nå er det likevel ikke uvanlig å si at man er 14 uker på vei, men man er altså samtidig i sin femtende uke. Anonymous poster hash: 22428...215
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Enkleste måten: når du er nyfødt er du i ditt første år, men du er ikke 1 år Når du har fylt 1 år, begynner du på ditt andre år. Når du er 12+3 gravid er du 12 uker på vei, men i din 13.uke Anonymous poster hash: e0808...1b1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor så mye mas om disse ukene!? Så lenge man vet når man har termin så spiller det vel ingen rolle om man er ditt+datt. Bare babyen vokser og legen vet uke osv er det vel ikke noe å henge seg opp i. Hadde aldri hørt ukesbetegnelsen før mitt første svangerskap jeg. Kunne godt si måned, men ikke uke og dager. Anonymous poster hash: ba879...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå