Bucerman Skrevet 26. januar 2015 #26 Skrevet 26. januar 2015 Vi gir bort håndverkerfirma i Oslo. Dette er et aksjeselskap, grunnen er helse situasjon. Bedriften har ca,kr.200000.- i regninger, men det er kunder som skal betale ca.kr.400000.- Så for den som ønsker å stå på noen uker så er det penger å hente. Det følger også med en bil, Mercedes E220 - 2004 modell, denne har noen små feil som bør utbedres. Bedriften har ikke noe verktøy. Det er fult mulig å drive videre dette firmaet. Bedriften er også Godkjent Våtromsbedrift pr. i dag. Du får med websider. Vi endrer mail og telefon nummer til deg/dere omgående ved overtakelse av aksjepostene. Ta kontakt på mail om du/dere er interessert i dette. Som sagt så GIS denne bedriften bort til den eller de som er interessere.
Bucerman Skrevet 26. januar 2015 #27 Skrevet 26. januar 2015 Altså hvor kan jeg henvende meg? Det er ikke et stort selskap, foreløpig kun meg, men jeg vil at ting skal gjøres ordentlig. Anonymous poster hash: 3c8b3...cc5 Vi gir bort håndverkerfirma i Oslo. Dette er et aksjeselskap, grunnen er helse situasjon. Bedriften har ca,kr.200000.- i regninger, men det er kunder som skal betale ca.kr.400000.- Så for den som ønsker å stå på noen uker så er det penger å hente. Det følger også med en bil, Mercedes E220 - 2004 modell, denne har noen små feil som bør utbedres. Bedriften har ikke noe verktøy. Det er fult mulig å drive videre dette firmaet. Bedriften er også Godkjent Våtromsbedrift pr. i dag. Du får med websider. Vi endrer mail og telefon nummer til deg/dere omgående ved overtakelse av aksjepostene. Ta kontakt på mail om du/dere er interessert i dette. Som sagt så GIS denne bedriften bort til den eller de som er interessere. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #28 Skrevet 26. januar 2015 Hvis du har tenkt å kjøpe de aksjene, så sjekk nå for all del skatteposisjonen til firmaet først. Kjedelig å kjøpe "katten i sekken". Utestående kundefordringer, hvordan vet du at de blir betalt? Det kan være uenighet omkring de.... Ta kontakt med en revisor for hjelp... Anonymous poster hash: 96520...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå