Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jeg er gravid i uke 10, og mistet i uke 12 sist. Så tenkte jeg skulle avstå fra sex fram til hvertfall uke 12... Slik at jeg i hvertfall kom over den forrige abort-datoen. Men i dag falt jeg for fristelsen å kose litt med meg selv, noe som endte med orgasme.. Etterpå fikk jeg mye murringer i magen.. Det er nok sånn fortsatt.. Ikke direkte vondt, men som det "verker" litt.. Det er sikkert ikke noe farlig, men nå er jeg jeg litt redd.. Og har veldig dårlig samvittighet for at jeg har gjort noe galt.. Kvier mag for å si det til mannen min også 😁😁 Noen som kan berolige meg? Anonymous poster hash: 0abf0...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Onani er ikke farlig! Hvertfall ikke om du ikke har fått beskjed om det fra lege. Murringene er nok bare kynnere, og det er ikke farlig. Anonymous poster hash: b622f...de0
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Du kan ikke miste foster av orgasme, murringer er også helt normalt etter orgasme / sex det sies at en orgasme for deg er som en liten masasje for fostret Du har ingen grunn til å være redd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Kos deg med det - bare sunt! Det er helt misforstått at en ikke skal kunne leve normalt når en er gravid. Anonymous poster hash: e719a...c89
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Takk for gode ord!!!! Husker jo egentlig at det var på samme måte i forrige svangerskap ☺️ HI Anonymous poster hash: 0abf0...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Du kan ikke miste foster av orgasme, murringer er også helt normalt etter orgasme / sex det sies at en orgasme for deg er som en liten masasje for fostret Du har ingen grunn til å være redd Det var det jeg også leste når jeg var gravid så jeg ga babyen massasje flere ganger for dag Anonymous poster hash: c94ff...dc7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Det går helt sikkert fint:) Husker min mage ble helt stram og rar etter orgasme. Sex skal jo bare være bra det, om du ikke har fått annet beskjed fra legen. Anonymous poster hash: 2a56f...2b6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Ingen spontanaborterer av en orgasme! Anonymous poster hash: 8411a...b62
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Men er fortsatt vondt... HI Anonymous poster hash: 0abf0...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Hvis man spontanaborterer i første trimester så er det ingenting å gjøre fra eller til med det. Da er det noe som er fundamentalt galt og en orgasme har ingen innvirkning på det. Helt sant! Men livmoren din er i ferd med å forberede seg på et langt svangerskap, og da er det litt strekking, tøying og sammentrekninger involvert, om enn ikke så sterke enda. En orgasme fører til sammentrekninger i underlivsmuskulaturen og da kan det vel hende at det sitter igjen litt murringer etterpå? Sikker på at du ikke merker murringene ekstra godt fordi du sitter og kjenner etter de? Anonymous poster hash: 3d0ce...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå