Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jeg må bare spørre om noe jeg føler er helt teit, men her kommer det uansett.. Jeg går på mini piller, begynte på det etter nesten to år på p-sprøyta. På P-sprøyta mistet jeg nesten helt menstruasjonen men nå skjønner jeg nesten ingenting. Jeg blør liksom ikke ordentlig, men kan gå dager og nesten uker med noe helt svart. slimete.. Ser nesten ut som bæsj (for bare å gi ett inntrykk av farge, er ikke det.. håper jeg..) eller så kan jeg ha utflod med litt sånn små rosa farge. Det kommer og går akkurat som det selv vil uten noen sammenheng. Jeg har ikke tålt p-piller særlig bra, den p-ringen funket ikke, derfor ble det p-sprøyte men etter legens råd sluttet jeg etter to år på det. Siden sensommer har jeg da altså gått på mini piller men nå begynner jeg bli lei av dette her.. Altså, det jeg egentlig vil er om noen vet hva dette kan være? om noe er galt med kroppen min og den bør sjekkes eller om det er helt normale bivirkninger. Anonymous poster hash: b3d7e...64b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Ingen? HI Anonymous poster hash: b3d7e...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå