Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Er dødssliten, nakken verker og jeg er svimmel. Hadde lagt meg nå om jeg kunne men kl 20 skal jeg være i et møte jeg MÅ være med på, er ikke jobb. Var en tung dag på jobb og jeg har ligget på sofaen siden middag. Er sur Må komme meg opp av sofaen nå, syns at kl 20 er sent å ha møte, og i morgen begynner jeg på jobb kl 7.15. Jeg er neppe hjemme før kl 22. Snork.... Er ikke en person som klarer å sove middagsblund, aldri klart. Andre som har hatt en drittdag? Og som kanskje ikke er over? Anonymous poster hash: 33902...a95
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Ja. Startet med hyl og skrik av 2 åring som ikke vil i barnehagen. På jobb er vi underbemannet og ekstremt travelt. Nakken og skuldre er så vonde at det stråler opp i hodet. Laget middag som ingen spiste så og si...jenta mi nektet å sitte med bordet, var en kamp å få henne til å sitte. Mannen ble ringt fra jobben Nå har jeg lagt barnet og setter meg ned for før at e gang i dag. Krangler med mannen, har en syk pappa, dpelig samvittighet for null tid til venner og for å ikke få trent. Kunne jogget senere.. Men zzzzxxx. Takk for meg. Anonymous poster hash: ac32b...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå