Gå til innhold

Hvordan trener du rumpa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så innmari mye fett men alt legger seg på rumpa . Slik at det ikke blir pent .. Litt firkanta og brei, og et par "smilehull".. Vet jeg kan redusere fettprosent men er såpass "tynn" på overkroppen at det vil jo ikke bli bra!?

Hjelper det å ta masse masse utfall feks ? Noe jeg kan gjøre hjemme?:)

 

Har ikke lyst på "kjerringrumpe" enda da jeg er noen år fra 30 enda :P

 

Anonymous poster hash: 18876...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hip thrust, glute bridge, markløft, gående utfall og knebøy er supre øvelser for rumpa. :)



Anonymous poster hash: 2a4e0...45a
Skrevet

Spretten skigang eller elgehufs opp bratte bakker. 



Anonymous poster hash: 3d3bf...3c1
Skrevet

elghufs skulle det stå 



Anonymous poster hash: 3d3bf...3c1
Skrevet

Takk jenter , da har jeg litt å starte med ;) håper virkelig det setter fart på rumpemusklene ;)

 

Anonymous poster hash: 18876...8a0

Skrevet

Løper og går på ski, men har ikke noe fokus på rompa. Så lenge den er godt nok polstret til at jeg kan sitte uten ubehag og liten nok til at jeg får påmeg buksene er den grei.



Anonymous poster hash: 2aecb...b83
Skrevet

Gå i motbakker. Det slår det meste, og i tillegg får du kondis,



Anonymous poster hash: 2e6b0...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...