Gå til innhold

Nuppete klær!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd nupper på klærne våre. Men til jul fikk barna joggedresser fra Cubus. Og disse ble kjempe nuppete etter en vask! Nå har jeg nettopp kjøpt flere av disse dressene, for de var på salg og var veldig gode. Men vil helst unngå at de blir nuppete også. Noen tips for å unngå nupper? Og hvorfor blir noen klær nuppete, er det pga stoffet? :)

Anonymous poster hash: ea8ca...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det, men alt jeg har frå cubus er noe herk. Det nupper så utrolig! Gå tilbake med det. Til og med jeans med stretch jeg har kjøpt der nupper! 

Anonymous poster hash: f26e4...459
Skrevet

Beklager å si det, men alt jeg har frå cubus er noe herk. Det nupper så utrolig! Gå tilbake med det. Til og med jeans med stretch jeg har kjøpt der nupper! 

åh så kjedelig! :( så det er ikke noe man kan gjøre for å unngå det? Klærne er jo så gode å fine, allerede satt på navn så får ikke levert dem igjen.. Men kan jo fint bruke de til hjemmekose klær selv om de er stygge av nupper da! :) 

Anonymous poster hash: ea8ca...702

Skrevet

Du får byttet om du går tilbake og viser hvor nuppete de er ! 

Skrevet

Vi har mange joggedressen derfra og har ikke opplevd noe særlig med nupper... innsiden loer litt men etter et Par vask så er ikke det noe problem heller

Anonymous poster hash: b887e...360

Skrevet

Synes også Cubus sine joggebukser nupper lett.

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe mer nupping fra Cubus enn andre steder. Men noen plagg nupper. Jeg har nuppefjerner, og plaggene blir så gode som nye! Anbefales. 

Anonymous poster hash: 2565c...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...