Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor gjør det så himla vondt å gjøre nr to når jeg har mensen!? 😱 Det føles nesten ut som rier, jeg kaldsvetter og det har hendt at jeg har begynt å grine.. Sliter aldri med det ellers, kun under menstruasjonen.. Noen andre som opplever det samme? Hva kommer det av? 4år siden jeg fødte, var likt før jeg fikk barn også så skal ikke ha noe med det å gjøre! Takk til deg som gidder å svare på et veldig merkelig spm Anonymous poster hash: 8560e...bde
Giss Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har en ide om at smertetersklen er lavere unner mensen. Virker slik på meg i alle fall. Har ikke samme problem som deg men napper konsekvent ikke hår de dagene. Om jeg gjør det siler tårene selv om jeg vanligvis ikke synes det er så ille.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Vondt å drite ? Anonymous poster hash: e90fd...8dd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Det kan jo ikke bare være lavere smerteterskel vel? Er ikke vondt i rompa liksom, kjennes ut som om det er livmora/livmortappen smertene kommer fra! Jah! Vondt å drite..rett og slett! Anonymous poster hash: 8560e...bde
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har det slik jeg også... Av og til er det vondt å sitte også, da er det som om jeg har infeksjon i livmora, det er så krampeaktig vondt. Jeg har også vanskelig for å få ut avføringen når jeg har mensen, akkurat som om det er trangere passasje.... Anonymous poster hash: b60ba...256
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Jeg opplever også noe lignende. Ikke vondt akkurat, men definitivt sterkt ubehag, og en slags feberfølelse. Anonymous poster hash: c81bc...253
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har det også sånn, men det startet ikke før etter at jeg hadde fått barn nr 2. Nå ventes nr 3, håper ikke det blir enda verre...Kvier meg for å bæsje! (får "nyte" at jeg ikke har mensen en god stund fremover..) Anonymous poster hash: b0f32...bff
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har også ubehag, men ikke helt som du beskriver, HI. (Huff, kan ikke tro at jeg skriver dette rett ut,hehe) - men det føles som om de ytre kjønnsleppene er så til de grader fylt med blod, at de omtrent pulserer. Det pumper i de når det trykker nedover, og det kan til tider være skikkelig ubehagelig. Kun 1. dag mens. Går bedre utover i perioden Anonymous poster hash: 6494a...224
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Kanske livmoren og det som hører til hovner opp litt under mensen? Og at det blir litt trangere for tarmene denne perioden? Bare en teori. Anonymous poster hash: a910d...1e6
FML Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har bakovervendt livmor og jeg merker nummer to veldig når jeg har mensen iforhold til vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå