Gå til innhold

Inspirert av meg selv: Hva har dere som pynt på stuebordet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bordet mitt er høyglanshvitt, med en glassplate og på den nå har jeg kun to glass med telys..Har hatt en blomst, men den døde..

Bordet mitt er kjedelig og jeg har null peiling på interiør :P

Anonymous poster hash: 022cf...601
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Akkurat nå er det dekorert med en lang telysholder, 2 tomme skåler og et glass ;-)

Sånn til vanlig, når jeg ikke har små barn, så bruker jeg å ha et stort fat med noe store lys på. Evt 2 store lysestaker og en bukett blomster.

Jeg skulle aldri bli den mammaen som flytta på ting, for mine barn hørte når jeg sa "ikke rør"...men så fikk jeg nr 3 :-)

Skrevet

Absolutt ingen ting. Har en klåfingret 1åring i hus ;)

Anonymous poster hash: efc63...a6e
Gjest flykræsj
Skrevet

Ingenting. Ettåringen røsker ned alt hun kan få tak i. En svært minimalistisk stil i huset vårt for tiden😛 når hun blir større- et lysfat. Vet mange synes det er harry, men jeg liker det😊

Skrevet

På det store stuebordet har jeg løper og to høye lysestaker. På kjøkkenbordet som står i kjøkkenstua har jeg løper, blomsterbukett, lysestake og en metallboks med skrift på, på salongbordet i kjøkkenstua løper, fruktfat og telysestaker fra Magnor.

Anonymous poster hash: 54cae...23c

Skrevet

Ingenting, ett åring i hus her også 😉

Anonymous poster hash: 59b2c...8eb

Skrevet

2 stk telysholdere og -1 stk potteplante ala "kunstnerisk busk" type 😄

Skrevet

Akurat nå er bordet dekorert med: boblrplast, fjernkontroller, strikke pinne, leker, glass, reklame, en Anna dukke, lekesminken til barna og noe småtterier til.

Syke barn her :/ nå skal jeg logge av og rydde før middags laging. ;)

Anonymous poster hash: 1d045...9c0

Skrevet

Akkurat nå: Tåteflasker, tv-kontroller, paracet, tomme telysestaker og biteleke. ;)

Men liker å ha det ryddig og pent, så spesielt når vi venter besøk er det litt koseligere. Men har vært mye annet å rydde og styre med etter dåp her i helga!

Anonymous poster hash: b929c...eee
Skrevet (endret)

Fem gamle og forskjellige messingstaker, med all sannsynlighet noen glass og tallerkner, siden de eldste har kommet hjem. Leksebøker, noen telefoner, headset, fjernkontroller. Under stuebordet vedder jeg på at det ligger et par sokker som er storebror sine og mest sannsynlig et par leggskinn fra treningen i går kveld. Oh glamour ..

Endret av amandine
Skrevet

Ingenting. Har hatt tomme overflater i mange år, begynte da vi fikk nr en og enda ungene nå er så store at vi kan ha pynt fremme igjen, så synes jeg det ser ryddigst ut uten pynt.

Anonymous poster hash: 9cc1c...4be

Skrevet

En løper og et brett med tre telys-lykter i ulike størrelser. 😊

Anonymous poster hash: 17603...407

Skrevet

En Furby, diverse aviser, 3 fjernkontroller og en Kindle, 4-5 My Little Pony med tilbehør, noen tegninger, noen tusjer, en hårbørste. Og litt til.

Anonymous poster hash: 7dbf6...48d

Skrevet

Et lysfat jeg fikk til jul med tilhørende telysestaker og en liten vase jeg lurer på hva jeg skal putte i. Har også små barn, men de har lært seg at litt plukking er lov, men det er ikke lov å leke med eller flytte på pynten. Så her får pynt stå ganske i fred :)

Ellers så ligger det jo litt av hvert på bordet da, glads, dagens avis, håndkrem og en flaske saft

Anonymous poster hash: 3d66d...a4f

Skrevet

En løper og tre norgesglass med "sand" og telys i 😊

Skrevet

2 lysholdere og en vase tulipaner. Behøver ikke mer, ungene holder det pyntet med biler og lego hele dagen :)

Skrevet

En vase med 12 rosa roser i, en bok om Thomas toget og en liten bunke med blanke ark

Skrevet

Takker for inspirasjonen! Deres "pynt" høres veldig lik ut som min :P Nå er min så stor at jeg stort sett får ha bordet i fred, så nå vil jeg ha annen pynt på det ;)

Skrevet

En ferm lysestake og en vase med friske blomster. Har også høy glans hvitt bord. Less is more. 

Anonymous poster hash: be7cd...e4b
Skrevet

Tre lysholdere med t-lys i, vase med lilla roser og hvit løper. Har alltid lys på bordet :)

Skrevet

En vase med nydelige ranunkler i forskjellige rosafarger og to telysestaker med bling på.

Anonymous poster hash: b5b69...4e4

Skrevet

Kubbelys, 2 Nintendo Ds, Junior Alias, en Tuborg ølboks, en mariusgenser, hvit brikke, en lypsyl, en legoklokke og en rosa music angel. Som tatt ut av en Ikeakatalog!

Skrevet

Takker for inspirasjonen! Deres "pynt" høres veldig lik ut som min :P Nå er min så stor at jeg stort sett får ha bordet i fred, så nå vil jeg ha annen pynt på det ;)

Ha ha mine er så store at jeg ikke får ha noe i fred ;-)
Skrevet

Mitt er veldig spenstig!!😊

Anonymous poster hash: a8844...b21

post-42-846161_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...