Gå til innhold

Hvordan fjerner dere "barten"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Har aldri gjort dette jeg. Vokser dere? Hvor kjøper dere og hva heter det?

Er det vondt?

Huff ,helt blank på dette jeg altså.. Men nå vises det godt og noe må gjøres,helst i dag :)

Anonymous poster hash: ee276...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det hos hudklinikk

Voks

Anonymous poster hash: bb93c...9d5

Skrevet

Jeg vokser. Enten med strips fra parfymeri/vita eller ordentlig voks kjøpt hos hudpleier. Kan være "litt ømt", men ikke vondt. Dersom du ikke har gjort det før, ville jeg gjort det etter dagens gjøremål, forskjellig hvor lenge man er rød.

Anonymous poster hash: 7ff9f...28c

Skrevet

Vokser selv hjemme. Synes der er mindre vondt enn å ta av plaster.

Anonymous poster hash: 2a67f...e99

Skrevet

Bruker voks strips for ansikt. Var vondt de første gangene, men nå går det helt fint.

Anonymous poster hash: 558bd...f1e
Skrevet

Bruker voks strips for ansikt. Var vondt de første gangene, men nå går det helt fint.

Jeg har forresten veldig kraftige hår som sitter godt, så hvis du ikke har det, så er det nok ikke noe særlig vondt. ;)

Skrevet

Jeg bruker voksstrips for ansikt. Lærte på den harde måten å ikke vokse i et nyvasket fjes - mista en del hud i samme slengen :-/ Ta det på kvelden før du legger deg, ikke vask ansiktet først! ;-)

Anonymous poster hash: 1ea64...955

Skrevet

Når jeg er flink tar jeg slike vokssestrips for ansiktet, men er jeg lat tar jeg bare barberhøvelen :P 

Anonymous poster hash: c3c31...274
Skrevet

Bruker voksstrips eller epilator.

Anonymous poster hash: cbd7c...05a
Skrevet

Jeg bare bleker, for voksing kan strekke huden og bidra til rynkete overleppe. Vurderer å ta permanent fjerning senere, men det er ikke så kraftig nå at bleking ikke fikser det,

Mørkt, men tynt hårvekst.

Anonymous poster hash: 13c40...706

Skrevet

Napper med pinsett

Anonymous poster hash: 5a7b9...298

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...