Gå til innhold

Hva er ditt "heteste" onanitips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mitt: Det aller beste jeg vet å onanere med er potetmel! Ja, dere leste riktig... POTETMEL. Jeg tar en pakke potetmel og heller oppi en latexhanske. Putter den i microen i et minutt, så potetmelet er litt varmere enn kroppstemperatur. Plasserer så den varme hansken mellom bena, og bruker tommelen på hansken til å gni klitoris med. Noen ganger bruker jeg en av de andre fingrene på hansken inni skjeden, mens tommelen masserer klitoris. Det er kombinasjonen av varmen og den knitrende følelsen av potetmelet som gjør det så vanvittig deilig.

Anonymous poster hash: 08828...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En lekker liten klitoris stimulator....ov vips dervkom jeg. Digg.

Anonymous poster hash: a31df...58d

Skrevet

Her er mitt: Det aller beste jeg vet å onanere med er potetmel! Ja, dere leste riktig... POTETMEL. Jeg tar en pakke potetmel og heller oppi en latexhanske. Putter den i microen i et minutt, så potetmelet er litt varmere enn kroppstemperatur. Plasserer så den varme hansken mellom bena, og bruker tommelen på hansken til å gni klitoris med. Noen ganger bruker jeg en av de andre fingrene på hansken inni skjeden, mens tommelen masserer klitoris. Det er kombinasjonen av varmen og den knitrende følelsen av potetmelet som gjør det så vanvittig deilig.

Hvordan kom du på det? Jeg hadde aldri giddet å gjøre så store anstrengelser for en kjapp orgasme. Når jeg onanerer er det for å "lette på trykket" og da kommer jeg på 30 sekund ved hjelp av et par fingre.

Anonymous poster hash: 4dded...6c9

Skrevet

Jeg bruker også bare fingrene hvis det er for å "lette på trykket". Men når jeg virkelig skal kose meg kommer potetmel og hanske fram :hjerter:  Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg kom på det, men dette har vært mitt beste hjelpemiddel i mange år. Tar 2 minutter å forberede, og det er SÅÅÅÅ verd det!

Anonymous poster hash: c90fb...82b
Skrevet

Jeg bruker også bare fingrene hvis det er for å "lette på trykket". Men når jeg virkelig skal kose meg kommer potetmel og hanske fram :hjerter:  Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg kom på det, men dette har vært mitt beste hjelpemiddel i mange år. Tar 2 minutter å forberede, og det er SÅÅÅÅ verd det! Anonymous poster hash: c90fb...82b

men i alle dager :o

Anonymous poster hash: 18459...a36

Skrevet

Jeg får det ikke til med bare hender så her er det en klitorisstimulator for alle penga når det skal lettes på trykket! Vibrator når jeg virkelig skal kose meg, og da ligger jeg gjerne å fantaserer meg fram til øyeblikket jeg blir knullet før jeg fører vibratoren inn. F.eks fantaserer jeg om at mannen finner meg kåt på vaskerommet, og når sentrifugen kjører for fullt setter han meg oppå maskina og knuller meg. Da blir en god vibrator en OK erstatning;-)

Ellers er faktisk den gode gamle jukke på sammenrullet dyne i 30 sek effektiv om man ikke orker å ta av klær:-p

Anonymous poster hash: 6cc72...25d

Skrevet

Dusjen!

Anonymous poster hash: 02457...75f

Skrevet

Sitte i dusjen med dusjstrålen få full guffe mot klitoris mens man har 2 fingre i skjeden og 1 finger så vidt innenfor anusåpningen.

Anonymous poster hash: 18753...7df

Skrevet

Mer! Mer! : )

Anonymous poster hash: 2409f...042

Skrevet

Spørsmål: hva gjør du med potetmelet etter at du er ferdig? Kaster du det eller går det bra å bruke i kjøttkakene fex?

Skrevet

Jeg onanerer ofte. Ofte bruker jeg bare fingre på klitoris. Men har også en elektrisk og verdens beste dildo /vibrator jeg kjøpte i usa i sommer. ..en skikkelig kukk for å si det mildt. Den bruker jeg nesten hver kveld (ja jeg er singel....)

Anonymous poster hash: ea5ed...dfe

Skrevet

Spørsmål: hva gjør du med potetmelet etter at du er ferdig? Kaster du det eller går det bra å bruke i kjøttkakene fex?

... og fungerer det like bra med maisenna? :D

Skrevet

Haha, dere er helt Koko😂

Anonymous poster hash: 1a7fc...be0

Skrevet

Haha. Det sprøeste jeg har brukt er støvsugeren. Mens den sto på. Tok av munnstykket og tok røret inntil klitoris. Ikke helt inntil, bare sånn at klitoris og leppene blafret i vinden.

Jeg støvsugde MYE i min ungdom kan du si. ;-)

Og IKKE spør meg hvordan jeg kom på den ideen!! Husker ikke.

Anonymous poster hash: 9604d...dc8

Skrevet

bare sånn at klitoris og leppene blafret i vinden.

HAHAHAHA!!! Jeg dauer!!!!  :legrine:  :legrine:

Anonymous poster hash: 68e4e...2f0

Skrevet

Bruker du hånden din til å bevege hansken, eller gnir du underlivet på den?

Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på denne. Haha

Anonymous poster hash: 18fcd...565

Skrevet

en klesklype på brystvorta, lett stimulering av klitoris og jeg kommer på 30 sek. En kjappis ;)

Anonymous poster hash: 19101...860
Skrevet

Haha. Det sprøeste jeg har brukt er støvsugeren. Mens den sto på. Tok av munnstykket og tok røret inntil klitoris. Ikke helt inntil, bare sånn at klitoris og leppene blafret i vinden.

Jeg støvsugde MYE i min ungdom kan du si. ;-)

Og IKKE spør meg hvordan jeg kom på den ideen!! Husker ikke.

Anonymous poster hash: 9604d...dc8

HAHAHA, fantastisk ! :D :D :D 

Anonymous poster hash: 8c530...6c4

Skrevet

Haha! Jeg får spader av å ta på potetmel , så det å onanere med det blir ikke aktuelt!

Ahr, får vondt i tenna og ståpels på ryggen av lyden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...