Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jenta mi fikk vannkopper da hun var 3 år. Det var tydelig vannkopper. Blemmer som klødde og etter hvert sprakk og som etter hvert kom skorper på. Hun var hardt "angrepet" og har fått et par arr. Flere i barnehagen var smittet samtidig. Nå er hun snart 6 år og har fått vannkopper igjen. Akkurat likt som forrige gang. Hun ble sendt hjem fra barnehagen i går med blemmer i ansikt og en del på kroppen. I dag er det flere. Det går vannkopper i barnehagen nå. Trodde ikke dette gikk an? Og at de som får det to ganger, så har det mest sannsynlig ikke vært vannkopper første gang. Har et barn til som fikk vannkopper for noen år tilbake. Da var vi veldig usikre på om det var det. Gikk til legen som bekreftet at det var vannkopper. Vi var imidlertid fremdeles usikre da det så mer ut som et slags utslett. Prikkene var ikke væskefylte. Det var nok ikke vannkopper den gang, for et år senere fikk han det "igjen" og da var det ikke tvil. Anonymous poster hash: eb001...158
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Sjeldent, men det går an. Anonymous poster hash: a08da...4aa
the amazing spidermamma Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Hos oss går det både brennkopper og vannkopper i skjønn forening for tida, kanskje det var en annen sykdom forrige gang?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Det har ikke vært hånd, fot og munnsyke en av gangene da? Anonymous poster hash: d3cae...58f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Det har ikke vært hånd, fot og munnsyke en av gangene da? Anonymous poster hash: d3cae...58f Nei, det har vi hatt og det utartet seg på en annen måte. Jeg er helt sikker på at det var vannkopper sist. Umulig og ta feil av og hun var hardt angrepet. Kan det være brennkopper hun har fått nå kanskje? Hun har mange små blemmer på hele kroppen nå. Sjekket i sted og hun får flere for hver time som går. De er tydelig væskefylte, men mindre enn forrige gang. Anonymous poster hash: eb001...158
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Det går an å få det to ganger, i følge denne artikkelen er det ikke så veldig uvanlig heller. Mellom en av sju og en av tyve får det to ganger står det.... http://www.klikk.no/foreldre/barn/article934814.ece Anonymous poster hash: 50a40...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå