Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Ee hjemme med et barn som har hatt feber i helgen, men feberfri idag. Får medisiner. Hvis ungen er feberfri i morgen, kan jeg ta ungen med ut og være ute? Tenkte å dra barnet på akebrett elns. Gubben hadde lest at man ikke skal ha syke unger ute etc, men jeg føler jeg ikke er helt enig.. Det gjelder vel bare hvis de har feber? Anonymous poster hash: c4c9e...0f9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Hva feiler det barnet da og hvordan er almentilstanden? Anonymous poster hash: c7ce3...ffc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Bakteriell infeksjon i øret, almenntilstanden vil jeg si er 90%, leker og løper rundt, men vil gjerne ta en dupp midt på dagen. Anonymous poster hash: 1bada...0c8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Bakteriell infeksjon i øret, almenntilstanden vil jeg si er 90%, leker og løper rundt, men vil gjerne ta en dupp midt på dagen. Anonymous poster hash: 1bada...0c8 Da tror jeg jeg ville holdt barnet inne med rolige aktiviteter, spessielt om det er kaldt eller blåser. Anonymous poster hash: c7ce3...ffc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Er ungen feberfri i dag hadde jeg tatt en tur ut i dag også jeg, og ihvertfall i morgen. Greit å ha en dag eller to hjemme fra barnehagen, men man trenger ikke være lenket til sofaen så lenge formen er grei. Frisk luft er ikke farlig, ikke om man har feber heller. Det som kan være skadelig er at barnet har det så morsomt og herjer og leker mer enn kroppen egentlig tåler når den er syk, de klarer altså ikke å begrense seg. Så lenge du passer på at barnet ikke overanstrenger seg kan dere fint være ute. Anonymous poster hash: 024fd...187
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Som sagt tenkte jeg å dra ungen på akebrett, da er det jo ikke annen aktivitet enn å se seg rundt osv holder på å dø av kjedsomhet begge to, mye mer rampestreker etc fordi alt er kjedelig og brukt opp... Anonymous poster hash: 1bada...0c8
Villbringebringebær Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Ville tatt med ungen ut! Kle godt så er det sunt med frisk luft både for kropp og sjel. Mitt ørebarn er ute selv med ørebetennelse fuktig luft er bra sa legen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Kle på uten at ungen svetter ihjel, men så den ikke fryser. Kom dere ut i dag! Frisk luft er god medisin (Hilsen en som selv omtrent aldri er syk og med et barn som heller nesten aldri er syk. Vi er mye ute!) Anonymous poster hash: 57b19...71d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Jeg hadde tatt barnet med ut en liten tur allerede i dag Frisk luft er bare bra for han. Anonymous poster hash: 0c895...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå