Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har en lite pomeranian som har en fast frisør han klippes hos. Hun har vært flinkest og billigst av alle. Hun tok 500kr hver gang. Når han hadde tine hos henne en gang ifjor, så tok hun 500 kr for bad, klipp og klipp av klør. Førrige gang tok hun 550kr og igår tok hun 750kr. Jeg fikk nesten sjokk! Forklaringen var at han hadde mye floker osv... Bullshit! Det hadde han alltid men hun tok aldri betalt ekstra for det. Synes idet minste at hun kunne informert meg om det. En gang tok jeg han til frisør i lilkestrøm og de tok 850kr fordi han hadde mye floker. Når jeg fortalte det til henne så sa hun at hun hadde aldri hørt noe sånt før og om hunden har mye floker så tar hun ikke ekstra for det. Hva tenker dere om det? Jeg synes rett og slett det var mye og frekt! Anonymous poster hash: c6fb0...b76
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Dytt Anonymous poster hash: c6fb0...b76
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Jeg synes det er fornuftig avtale ris først, men ellers må folk få kreve hva de vil for å håndtere bikkja. Anonymous poster hash: d8437...797
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Om du bruker henne igjen så spør om pris før du bestiller time da, hun kan jo ikke bare variere prisen som hun selv vil Anonymous poster hash: 3e7e9...738
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Synes det hørtes rart ut. Er hun ganske nyoppstartet? I såfall kan det jo hende hun i løpet av denne tiden har funnet ut at alle andre også tar betalt for ekstra floker, og dermed selv ser hun har vært litt billigre enn andre. Uansett veldig rart å variere prisen sånn uten videre. Ville nok ikke gjort noe nummer ut av det nå, men spurt om pris på forhånd neste gang, for om hun fremdeles skal ha 750 så kan du finne noen billigre. Anonymous poster hash: 41d46...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå