Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Lå i hele går. Spiste et halvt eple og en halv boks ritzkjeks, og drakk en halv liter cola. Vann var alt som frista, men for hver gang jeg drakk måtte jeg på badet å kaste opp. I dag har jeg fortatt ikke matlyst, men jeg kjenner jo kroppen er tappa for næring. Gikk opp trappa istad og holdt på å gå rett i bakken. Så, kan noen komme med noe forslag til mat som kan friste...? Anonymous poster hash: 668cc...706
kråkemamma Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Junk frister meg når jeg er syk. Da får du fett, salt og karbo Knekkebrød med hvitost er alltid noe jeg spiser om ingenting frister. Suppe?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Junk frister meg når jeg er syk. Da får du fett, salt og karbo Knekkebrød med hvitost er alltid noe jeg spiser om ingenting frister. Suppe? Nå ble jeg uvel bare av å tenke på junk. Haha! Suppe ja.. det kan prøves! Takk :-) hadde lyst på nudler igår, men så gikk det over. Anonymous poster hash: 668cc...706
kråkemamma Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Unnskyld:) Men kroppen trenger påfyll av alt når du er tom
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Jeg pleier å spise små mengder skiver med feks hvitost. Bare for å få noe i magen. Når magen har roet seg kommer appetitten tilbake. Jeg opplever at det beste for meg er å unngå mat med mye smak. Anonymous poster hash: dd606...fa2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Spiste litt nudler nå. Det skulle jeg ikke gjort :/ Anonymous poster hash: 668cc...706
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Jeg pleier å spise små mengder skiver med feks hvitost. Bare for å få noe i magen. Når magen har roet seg kommer appetitten tilbake. Jeg opplever at det beste for meg er å unngå mat med mye smak. Anonymous poster hash: dd606...fa2 Jeg startet på en faste som inneholder mye ost før dette skjedde. Så det frister fint lite! ;-) Anonymous poster hash: 668cc...706
HeltAnonym Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Banan og yoghurt er det jeg har startet med etter omgangssyke.. Metter litt, men ikke for mye og lett å spy opp igjen om man ikke skulle vært ferdig med syken ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå