Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Skylder på syke barn etc....hvor mye julepynt har dere egentlig? Og sitter dere ved siden av barnet hele tiden mens barnet er sykt? Lurer på hvordan det ser ut i resten av huset deres når dere ikke kan gjøre noen ting i huset tydeligvis mens barna er syke... Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Vi har pepperkakehus framme enda. Fordi vi er sløve. Barna er ikke syke, det er rett og slett latskap. Resten av huset ser ikke ut. Hva bryr det deg? Anonymous poster hash: 4d884...09c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Vi har pepperkakehus framme enda. Fordi vi er sløve. Barna er ikke syke, det er rett og slett latskap. Resten av huset ser ikke ut. Hva bryr det deg? Anonymous poster hash: 4d884...09c Stakkars unger som vokser opp i rot.. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Og dette er ditt problem hvorfor? Anonymous poster hash: 78d1b...87e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Vi har pepperkakehus framme enda. Fordi vi er sløve. Barna er ikke syke, det er rett og slett latskap. Resten av huset ser ikke ut. Hva bryr det deg? Anonymous poster hash: 4d884...09c Stakkars unger som vokser opp i rot.. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Hvorfor er det synd på dem for det? Anonymous poster hash: 4d884...09c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Når sa jeg at det var MITT problem? Må være lov å ytre meninger om ting uten at det er et problem for meg personlig. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Når sa jeg at det var MITT problem? Må være lov å ytre meninger om ting uten at det er et problem for meg personlig. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Nei, det er ikke lov. Anonymous poster hash: 4d884...09c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Når sa jeg at det var MITT problem? Må være lov å ytre meninger om ting uten at det er et problem for meg personlig. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Det virker jo som at det er noe som plager deg når du må opprette en tråd som rakker ned på de som av forskjellige grunner ikke har fått ut jula enda. Og i tillegg mener at grunnene de måtte ha er tull. Anonymous poster hash: 78d1b...87e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har ligget noen uker på intensiven, dødssyk. Er det ok grunn? Skaff deg et liv 😘 Anonymous poster hash: 59ca1...62c
MarianeA Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Jeg var ute på kjøretur ute på landsbygda en kveld å det slo meg at mange hadde jula framme enda. Julelys ute og adventsstjerna lyste fint i vinduene. Jeg tror noen har et veldig avslappet forhold til dette,og det er forsåvidt greit. Hjemme hos oss går jula ut første hverdag etter nyttår.
Monica Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Jeg er ikke lat, jeg bare elsker juletreet mitt. Resten er fjernet da. Men jeg skulle gjerne hatt juletreet mitt framme året rundt. Men til helgen må det vel ned.
Gustav Klitt Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Vi har pepperkakehus framme enda. Fordi vi er sløve. Barna er ikke syke, det er rett og slett latskap. Resten av huset ser ikke ut. Hva bryr det deg? Anonymous poster hash: 4d884...09c Stakkars unger som vokser opp i rot.. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 Hva med å tenke liiiiitt lenger enn din egen nesetipp hi? Det kan være mange årsaker til at enkelte ikke har tatt ned julepynten enda! Noen har kanskje mistet en av sine nærmeste i disse tider eller er syk selv og må bruke energien til andre ting. Anonymous poster hash: 031da...2b3
sug lut Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Skylder på syke barn etc....hvor mye julepynt har dere egentlig? Og sitter dere ved siden av barnet hele tiden mens barnet er sykt? Lurer på hvordan det ser ut i resten av huset deres når dere ikke kan gjøre noen ting i huset tydeligvis mens barna er syke... Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 For å ta deg alvorlig: det tar en hel dag å ta ned julepynten her. Og det er ikke noen bombe at syke barn kan være krevende nok til at det meste må vike. Men det er jo strengt tatt ikke noen grunn til å ta deg alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 Når sa jeg at det var MITT problem? Må være lov å ytre meninger om ting uten at det er et problem for meg personlig. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Det virker jo som at det er noe som plager deg når du må opprette en tråd som rakker ned på de som av forskjellige grunner ikke har fått ut jula enda. Og i tillegg mener at grunnene de måtte ha er tull. Anonymous poster hash: 78d1b...87e Svarer du alke som stiller seg undrende til noe her inne med det svaret??? Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har ligget noen uker på intensiven, dødssyk. Er det ok grunn? Skaff deg et liv 😘 Anonymous poster hash: 59ca1...62c Kanskje rart at familien din ikke har ordnet det litt koselig for deg hvis du har vært så syk sånn at det er koselig for deg å komme hjem igjen etter tøff tid på sykehuset Anonymous poster hash: 1c08a...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #17 Skrevet 21. januar 2015 Enig med deg Hi. De er sløve og late. Fortsatt kan jeg se julelyd ute ved naboen og igår så jeg faktisk noen hadde juletre i huset fortsatt. Faen i helvete, for noen late mennesker! Anonymous poster hash: a9acb...81a
Gjest Julia1984 Skrevet 21. januar 2015 #18 Skrevet 21. januar 2015 Litt utafor, men vi har en i familien hvor julepynten overlapper påskynde. ..påskepynten står frem til hvertfall sommerferien osv.. Nå ser resten av det hjemmet litt sånn deretter også da
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 Jeg kan være ganske lat, men det er ikke derfor vi har stjerner i vinduet og kras på døra. Det er rett og slett fordi vi liker det. Juletreet ble tatt ned for en uke siden. Det begynte å fryses, men vi har fortsatt røde lys i sakene og litt andre ting fremme. Jeg liker huset slik. Anonymous poster hash: 022bf...464
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Heller sløv enn ei kjerring som blander seg i andres saker som deg HI. Og nei jula mi har vært pakket ned for ukevis siden. Anonymous poster hash: 8e209...a06
Gjest Julia1984 Skrevet 21. januar 2015 #21 Skrevet 21. januar 2015 Heller sløv enn ei kjerring som blander seg i andres saker som deg HI. Og nei jula mi har vært pakket ned for ukevis siden. Anonymous poster hash: 8e209...a06 Hun blander seg vel ikke? Hun sier en mening. Hadde hun blandet seg hadde hun vel ringt på døra til vedkommende??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #22 Skrevet 21. januar 2015 Jeg nekter å ta ned julestjernen i vinduet ennå.. Resten er borte, og det er ikke sløvhet eller latskap. Jeg bare liker lys i vinduet!!! Anonymous poster hash: 6628f...9a6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #23 Skrevet 21. januar 2015 Når sa jeg at det var MITT problem? Må være lov å ytre meninger om ting uten at det er et problem for meg personlig. Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Det virker jo som at det er noe som plager deg når du må opprette en tråd som rakker ned på de som av forskjellige grunner ikke har fått ut jula enda. Og i tillegg mener at grunnene de måtte ha er tull. Anonymous poster hash: 78d1b...87e Svarer du alke som stiller seg undrende til noe her inne med det svaret??? Anonymous poster hash: 1c08a...ab2 Når undringen formuleres på en nedlatende måte, så ja. Anonymous poster hash: 78d1b...87e
Flate pupper Skrevet 21. januar 2015 #24 Skrevet 21. januar 2015 Eller kanskje de bare liker det? Hver sin smak, og så lenge det ikke går ut over deg eller dine så burde du jo egentlig bare klappe igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #25 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har ligget noen uker på intensiven, dødssyk. Er det ok grunn? Skaff deg et liv Anonymous poster hash: 59ca1...62c Kanskje rart at familien din ikke har ordnet det litt koselig for deg hvis du har vært så syk sånn at det er koselig for deg å komme hjem igjen etter tøff tid på sykehusetAnonymous poster hash: 1c08a...ab2 "Greit" å trolle litt, men den ble for drøy. Den kommentaren var ondskapsfull og slem. Anonymous poster hash: e486d...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå