Gjest Lionel Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 (endret) .. da tenker jeg mer på de som er i sånne lange bokser? Ikke den typen feta osten som de selger i løsvekt i kjøledisken der kjøtt å andre ting ligger.. Men altså i sånne bokser som er litt lange? Er det trygd under svangerskapet å spise det? Endret 20. januar 2015 av Lionel
sug lut Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Eh - hva du tenker mer på kan da ikke vi vite. Men du likte det tydeligvis selv.
Gjest Lionel Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Eh - hva du tenker mer på kan da ikke vi vite. Men du likte det tydeligvis selv.Skriver med iphone, siste setning kom ikke med...!! Endret 20. januar 2015 av Lionel
sug lut Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Eh - hva du tenker mer på kan da ikke vi vite. Men du likte det tydeligvis selv. Skriver med iphone, siste setning kom ikke med... Aha, gir mer mening sånn etter redigering. Vet dessverre ikke svaret, men bra du er forsiktig.
Gjest Lionel Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Eh - hva du tenker mer på kan da ikke vi vite. Men du likte det tydeligvis selv.Skriver med iphone, siste setning kom ikke med... Aha, gir mer mening sånn etter redigering. Vet dessverre ikke svaret, men bra du er forsiktig. Ok.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 .. da tenker jeg mer på de som er i sånne lange bokser? Ikke den typen feta osten som de selger i løsvekt i kjøledisken der kjøtt å andre ting ligger.. Men altså i sånne bokser som er litt lange? Er det trygd under svangerskapet å spise det? Tror ikke å spise fetaost under svangerskapet gir noen form for trygderettigheter, dessverre ... Anonymous poster hash: a37bf...d4a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Såvidt jeg vet er hovedregelen at den skal være pasteurisert. Om det er noe mer å tenke på vet jeg ikke. Prøv å google det. Anonymous poster hash: ccebb...82c
Gjest Lionel Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Såvidt jeg vet er hovedregelen at den skal være pasteurisert. Om det er noe mer å tenke på vet jeg ikke. Prøv å google det. Anonymous poster hash: ccebb...82c Gjorde det, men fant ikke noe spesifikt om feta ost. Mange steder står det at feta ost fra apetina er trygd. Men denne er ikke fra apetina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå