Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Jeg bøyde meg ned for å plukke opp noe på gulvet, av en eller annen grunn la jeg venstre hån (er høyrehent) bak på ryggen som om jeg har vondt i ryggen men har ikke vondt. Hånden var rett over rumpen. Da kjente jeg et ben som stakk ut, skjønte at det måtte være baksiden av bekkenet men stusset over at det stakk sånn ut men samtidig litt interessant. Så jeg bøyde meg på nytt og kjente på høyre siden på samme område men der stikker det ikke ut noe bein. Er så klart bekken der og men det stikker ikke ut. Så jeg er da antakelig på en eller annen måte skjeiv i bekkenet. Hadde veldig vond bekkenløsning som gravid og ennå noe vondt nå 1,5 år etter fødselen. Kan bekkenløsning ha noe med dette å gjøre? Eller noe helt annet? Er venstre side av bekkenet jeg sliter mest med men ikke akkurat i det området. Noen her som har peiling på bekken? Frister ikke å dra til legen for å nevne at bekkenet kanskje er skjevt men jeg har ingen plager. Kan spørre fysioterapeuten om det om jeg skal tilbake dit noen gang, har sluttet å gå til han. Anonymous poster hash: ee150...ffe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg ville tatt en tur til en kiropraktor. Kan være du har en rotasjon i ene siden i bekkenet, da vil man av og til kunne kjenne det litt som du beskriver. Anonymous poster hash: 530ee...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå