Gå til innhold

Hva skal guttepusen hete?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig er vi på Jonas, men det hadde vært artig å høre andre forslag :)



Anonymous poster hash: be068...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ares het min gamle katt. Oppkalt etter den greske krigsguden:)

 

Anonymous poster hash: 7a77a...f8a

Skrevet

Aslan!

Da MÅ han jo bli en tøff pus ;)

 

Anonymous poster hash: b24d3...018

Skrevet

Sushi.. Fordi han er helt rå 😜

Skrevet

 

Foreløpig er vi på Jonas, men det hadde vært artig å høre andre forslag :)

 

Anonymous poster hash: be068...a37

 

Jonas er fint pusenavn :) Enkelt å rope, og det er en s i navnet. Gå for det hvis dere liker det :)

Skrevet

I min verden heter hannkatter Mons...

 

Anonymous poster hash: 1eae5...375

Skrevet

Bart ( som han i Simpsons ) eller bjarte :)

 

Anonymous poster hash: f8bae...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...