Gå til innhold

"Bare" feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene er blitt vanskeligere å lukke, og jeg merker at det er noe rart nederst i magen. Har nylig hatt mensen, men den var veldig mild i forhold det den pleier å være. Noen som har opplevd å være gravide selv om de har hatt mensen? Eller er jeg rett og slett bare blitt feit? Spiser ikke mer eller annerledes enn før.. Gidder ikke ta en graviditetstest hvis sjansen er liten for at jeg er gravid. Erfaringer?

Anonymous poster hash: c1449...2e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex? Det er jo av vesentlig betydning. Og dersom du har det så er graviditet en relativt vanlig bivirkning.

Skrevet

Vent en 8-9 mnd og se det an.

Skrevet

D er faktisk en del kvinner som har mensen gjennom hele sv.skapet...

Anonymous poster hash: 28d2c...fd8

Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex? Det er jo av vesentlig betydning. Og dersom du har det så er graviditet en relativt vanlig bivirkning.

Ja, er klar over det :P vi bruker vanligvis kondom, men hopper av og til av i svingen... Hi

Anonymous poster hash: 94c9b...f90

Skrevet

HAHA :P takker :P Det besavrer jo ikke spørsmålet mitt om det er noen som har hatt mensen mens de har vært gravide. :) Hi

Skrevet

HAHA :P takker :P Det besavrer jo ikke spørsmålet mitt om det er noen som har hatt mensen mens de har vært gravide. :) Hi

'besvarer

Skrevet

D er faktisk en del kvinner som har mensen gjennom hele sv.skapet...

Anonymous poster hash: 28d2c...fd8

:s hvordan er det mulig? Hi

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning ca en uke før jeg forventet mens. Ventet på at den skulle ta seg opp. Blødningen varte i ca 2-3 dager men vanlig mens for meg brukte normalt å vare i 6-7 dager.

Tok en test bare for å være sikker siden mensen aldri kom skikkelig igang. Den viste positivt.

Jeg har vert gravid 4 ganger, men dette har jeg opplevd bare med siste barnet.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: a1a12...749

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning ca en uke før jeg forventet mens. Ventet på at den skulle ta seg opp. Blødningen varte i ca 2-3 dager men vanlig mens for meg brukte normalt å vare i 6-7 dager.

Tok en test bare for å være sikker siden mensen aldri kom skikkelig igang. Den viste positivt.

Jeg har vert gravid 4 ganger, men dette har jeg opplevd bare med siste barnet.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: a1a12...749

Tja, mensen kom til riktig tid, varte i 5 dager, men mengden var mindre. Pleier å blø masse, og ha veldig vondt, men nå var det ikke vondt i det hele tatt, og klarte meg fint med normalt bind på natten. Pleier å blø ut flere nattbind på dagen, så dette var stor forandring for meg. Hi

Skrevet

Med guttungen mistet jeg ikke mensen før jeg var 4-5 mnd på vei.

Skrevet

En bekjent av meg ble mamma nå nettopp, hun viste ikke at hun var gravid før hun var 15 uker på vei. Hun hadde mensen hele veien. Det ble oppdaget på ultralyd hun var på for noe helt annet ;-)

Hun har 2 barn fra før

Anonymous poster hash: 777b0...d6c

Skrevet

Ta en test du..

Anonymous poster hash: a7f11...093

Skrevet

Ta en test du..

Anonymous poster hash: a7f11...093

Ja, skal gjøre det :P lurte mest på om det var noen som hadde erfart at de hadde mensen mens de var gravide... :) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...