Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hvilken bæresele vil dere anbefale? Trenger en som passer fra nyfødt og oppover, som er lett å få på seg og som er god for både mor og barn.. Er ikke interessert i bæresjal. Hva vil dere anbefale? Anonymous poster hash: e9a13...998
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har en ergobaby stow away som jeg er veldig fornøyd med. Fantastisk enkel og behagelig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Vanskelig for andre å anbefale egentlig, da en bør prøve de på sjøl og kjenne hva som passer en best. Når det er sagt, syns nok barnet definitivt sitter bedre ergonomisk i en ergobaby/manduca enn i enkelte andre merker. Forøvrig er ikke manduca og ergobaby så forskjellige, babyen/barnet sitter veldig bra i de begge ergonomisk, hun som har utviklet manducaen jobbet for ergobaby før faktisk..... En forskjell er at på Ergobaby sitter de minste i et nyfødtinnlegg inni selen de første månedene, mens i Manduca ligger nyfødtposisjonen inni selve selen. Skal du ha Ergobaby 360 går den opp til tre år. Manduca opp til 4 år. Jeg + et par veninner har hatt Manduca og kunne ikke vært mer fornøyd. Er imidlertid lettere å få tak i Ergobaby (i fysiske butikker), og salget av den har virkelig tatt av, siste året har ekstremt mange kjøpt og bruker denne (er selger av det selv). Har nesten bare hørt gode erfaringer der også. Anonymous poster hash: 52b04...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå